Thomas is zeer deskundig en in overleg werd elke keer afgesproken wat de voortgang werd.

De fysiotherapeut legde goed uit welke blessure ik had en wat daaraan te doen was. Hij deed dit mondeling, maar liet het ook zien op beeld. De oefeningen die ik deed waren lastig, maar leverden wel... De fysiotherapeut legde goed uit welke blessure ik had en wat daaraan te doen was. Hij deed dit mondeling, maar liet het ook zien op beeld. De oefeningen die ik deed waren lastig, maar leverden wel snel resultaat. Ook kreeg ik toegang tot een app met voor mij klaar gezette oefeningen. Kortom: het was hard werken, maar wel met een goed resultaat. Ik heb nog restklachten, maar dat zijn geen spierklachten.

Luisterend oor. Weet wat ze doet. Innemend persoon. Heeft ze ergens geen antwoord op, dan vraagt ze dit na en komt er de volgende behandeling op terug. Prima!

Mijn behandeling is (door meerdere aandoeningen) een enorme puzzel en de fysiotherapeut blijft puzzelen om mij de best mogelijke behandeling te geven

De fysiotherapeut nam mij serieus en luisterde echt naar mijn klachten. Ik voelde me op mij gemak bij hem.

Ondanks dat er sprake is van blijvende slijtage heeft de fysiotherapeut zijn best gedaan om verbetering te bevorderen.

Er wordt goed geluisterd, gekeken en met overleg gewerkt.

Eveline Kleijn

Vriendelijk, kundige jonge therapeut mat kennis van zaken.