Nieuw en onbevangen kon goed luisteren naar de klachten,bedacht steeds andere oefeningen voor mijn problemen.

Gezellige sfeer, goed luisteren en vervolgens serieus aan de slag met oefeningen

Dat je niet wordt behandeld als een invalide maar als mens ondanks je beperking

Alle therapeuten in de praktijk zijn vriendelijk, behulpzaam eb hebben kennis van zaken

Duidelijke deskundige uitleg bij de behandelingen

Karin Sonnega

Was heel aardig en stelde je op je gemak.

Hij luisterde goed naar de klacht en overlegde goed met mij
Hij gaf me snel vertrouwen in mijn eigen kunnen, terwijl ik erg bezorgd en ook wel bang binnenkwam
Legde goed uit wat er aan...
Hij luisterde goed naar de klacht en overlegde goed met mij
Legde goed uit wat er aan de hand was en wat ik vooral wel moest doen en niet moest laten
En tot slot, prettig in de omgang, deskundig en betrokken

Behandeld door Arjan vd Meijden. In de afgelopen periode zijn er twee problemen behandeld. Ten eerste is er een echoscopie van mijn bovenarm gemaakt waardoor duidelijk het probleem naar boven kwam.... Behandeld door Arjan vd Meijden. In de afgelopen periode zijn er twee problemen behandeld. Ten eerste is er een echoscopie van mijn bovenarm gemaakt waardoor duidelijk het probleem naar boven kwam. De beperkingen doorgesproken en ook hoe ik dit zelf kan verbeteren. Ik heb de adviezen gebruikt en met zelftraining duidelijke vooruitgang geboekt. Verder in behandeling voor oprekken bilspier. Dit heeft ook nu nog tijd nodig, maar ik ben al heel ver op de goede weg. Verstrekte app met oefeningen was een hele goede hulp. Arjan is heel ontspannen in de omgang en heeft mij heel goed geholpen.