Stijn

Fijne telefoonstem, behulpzaam, prettig geholpen.

Reactie Fysio Rotterdam:

Dag Stijn! Wat mooi om te lezen dat je een prettig gesprek hebt gehad: daar begint het hè! Bedankt voor de review. Veel succes met de behandelingen!

Julie Geerts

Makkelijk keuzemenu. Werd snel opgenomen en goed te woord gestaan. Dacht met me mee wat voor fysiotherapeut ik nodig had. Mevrouw aan de lijn probeerde vanwege vervelende klacht de juiste plek te... Makkelijk keuzemenu. Werd snel opgenomen en goed te woord gestaan. Dacht met me mee wat voor fysiotherapeut ik nodig had. Mevrouw aan de lijn probeerde vanwege vervelende klacht de juiste plek te vinden waar ik ook nog eens zo snel mogelijk terecht kon. Mevrouw vond meteen een plek voor me voor de volgende dag en dan ook nog eens bij een sportfysio op een paar meter afstand van mijn huis. Beter kan niet!

Reactie Fysio Rotterdam:

Hoi Julie! Bedankt voor je feedback, wat prachtig dat je zo goed bent geholpen! Snel en adequaat, dat is mooi! We wensen je veel succes met het herstel :)

Elly ramirez

Snel een afspraak in mijn buurt kunnen regelen

Reactie Fysio Rotterdam:

Hey Elly! Wat fijn dat je snel én dichtbij terecht kon, dat is super fijn! Bedankt voor de review. Veel succes :)

Warnaar.H

Heel goed geholpen.
Chapeaux!

Reactie Fysio Rotterdam:

Fijn om te horen dat je goed bent geholpen. Bedankt voor je positieve review!

Angela

Via de app contact opgenomen en heel makkelijk en snel een afspraak ingepland.

Reactie Fysio Rotterdam:

Dag Angela! Wat fijn dat je zo snel en makkelijk via de app een afspraak kon maken. We hopen dat je een fijne dag hebt verder, bedankt voor de mooie review!

J van Vliet van Peski

Snel en netjes via WhatsApp

Reactie Fysio Rotterdam:

Fijn om te horen dat je goed bent geholpen. Bedankt voor je positieve review, Jannie!

I. Soerodiwongso

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk

Reactie Fysio Rotterdam:

Fijn om te horen dat je het contact goed hebt ervaren. Bedankt voor je review!

Jörg

Deskundig en vriendelijk.

Reactie Fysio Rotterdam:

Dag Jörg! Wat fijn dat je een prettig en positief eerste gesprek hebt gehad! ik wens je veel succes met je behandelingen. Fijn weekend alvast! :)

mathijs

Prima, netjes te woord gestaan en kon snel een afspraak inplannen.

Reactie Fysio Rotterdam:

Hoi Mathijs! Bedankt voor de mooie review, fijn dat je goed geholpen bent :) Fijne dag!