G. Yap-Ang

Bedankt voor je review. Groet, Bram

Bidjma Karansingh

CLR Performance heeft mijn lichamelijke klacht goed weten te beoordelen en we zijn bezig met een herstelprogramma. Sterke inlevingsvermogen.

Sardjoepersad

Locatie informatie kon nog duidelijker

Reactie Fysio Rotterdam:

Bedankt voor het doorgeven, we gaan kijken of we dat kunnen aanpassen. Bedankt voor je review. Groet Bram.

Marcel Scheppink

Heel makkelijk om zo een afspraak te maken.
En fijn dat ik dezelfde dag nog langs kan komen

Reactie Fysio Rotterdam:

Fijn dat een afspraak maken zo snel mogelijk was. Bedankt voor de review.
Groet Bram.

Lien

Prima. Niets op aan te merken.

Bedankt voor je review. Groet, Bram

Jay Foget

Ik heb met Jane gebeld om een afspraak te maken, dit gesprek verliep iets langer dan verwacht maar Jane heeft heel professioneel opgelost door humor in het spel te zetten. dit maakte voor mij het... Ik heb met Jane gebeld om een afspraak te maken, dit gesprek verliep iets langer dan verwacht maar Jane heeft heel professioneel opgelost door humor in het spel te zetten. dit maakte voor mij het gesprek fijn en gezellig waardoor het totaal niet erg was om langer te bellen. de afspraak is ook gelijk gemaakt en deze is binnen een week. top service, leuk gesprek en fijne communicatie. aanrader

Lugo

Ik heb een heel fijn gesprek gehad. Mevrouw aan de telefoon dacht met mij mee en keek naar alle mogelijkheden. Op die manier heeft ze een vestiging gevonden die het snelst een plekje voor mij had.... Ik heb een heel fijn gesprek gehad. Mevrouw aan de telefoon dacht met mij mee en keek naar alle mogelijkheden. Op die manier heeft ze een vestiging gevonden die het snelst een plekje voor mij had. Daarnaast nam ze ook de moeite om mij uit zichzelf te informeren over de bedragen voor het geval ik niet verzekerd zou zijn. Ik heb een heel fijn gesprek gehad met een hele vriendelijke mevrouw!

Floris

Snel en duidelijk

J.G van Dorp

Voor de eerste keer is mij goedbevallen,zeer leergierig Coen voor zijn 25 jaar,stelt je gelijk op je gemak.
Nieuwe afspraak gemaakt.

Reactie Fysio Rotterdam:

Super fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen. Bedankt voor je positieve review!

S. Bouchtaoui

Vriendelijk, behulpzaam, snel