Bas neemt je serieus. Vriendelijk persoon in de omgang. Denkt met je mee. Gaf eerlijk toe dat resultaten niet voldoende waren en ik wellicht verder moet kijken voor een andere passende behandeling... Bas neemt je serieus. Vriendelijk persoon in de omgang. Denkt met je mee. Gaf eerlijk toe dat resultaten niet voldoende waren en ik wellicht verder moet kijken voor een andere passende behandeling om de oorzaak van de klacht te vinden en niet alleen de symptomen te bestrijden.

Goede begeleiding en effectieve behandeling van de klachten.

Hij kan heel goed luisteren en begrijpt wat er aan de hand is en de behandelingen hebben goed geholpen.

Ja ,Ze geeft duidelijk aan wat wel kan en niet kan ,en zelf blijven oefenen thuis heeft me goed gedaan.

De behandeling was professioneel, zorgvuldig en in een gemoedelijke sfeer. Ik ben goed geholpen!

Luisterde rustig naar de klachten gaf vrij duidelijk de oefeningen mee en was zeer vriendelijk

Adel Swuste

Alles verliep soepeltjes. De fysiotherapeute was professioneel maar toch vriendelijk. En de behandeling had resultaat.

Hij is een zeer kundige, betrokken en vriendelijke fysiotherapeut die echt probeert eruit te halen wat er in zit.

Totale vakkundigheid van de therapeut Rob Velthuizen! Perfect!