Zeer deskundig, goede communicatie, duidelijke uitleg van behandelplan.

Ze weet wat ze doet, heel kundig, vriendelijk en betrouwbaar.

Ik heb chronische klachten door een verkeersongeval 15 jaar geleden, met een aantal behandelingen ben ik telkens weer maanden lang vrij van pijn of beperkingen. Daarnaast is Bas een hele gewone,... Ik heb chronische klachten door een verkeersongeval 15 jaar geleden, met een aantal behandelingen ben ik telkens weer maanden lang vrij van pijn of beperkingen. Daarnaast is Bas een hele gewone, vriendelijke kerel van ongeveer dezelfde leeftijd en opleidingsniveau en kan ik er goed mee opschieten. Ik had voorheen Ken van Daal als therapeut bij deze zelfde praktijk, hij heeft me ook altijd erg goed geholpen, na enkele jaren in Venlo gewoond te hebben, kreeg ik na terug naar Venray verhuisd te zijn Bas als therapeut. Over hek ben ik net zo tevreden
Ik kom al van kinds af aan bij deze praktijk, op jonge leeftijd kwam ik bij Rob wegens mijn matige motoriek destijds, dat heeft tevens ontzettend goed geholpen. Die locatie is lang geleden gesloten.

Persoonlijke aandacht, kindgericht, duidelijke instructie voor thuis te oefenen. A

Communicatie en pijnvrij door haar behandelingen

Fred

De fysiotherapeut als persoon en betrokkenheid met mijn klacht/pijn

A van Helden

Goede behandeling, goede afspraken en goede uitleg