Het snelle resultaat om van pijnklachten af te zijn

Naomi Pluijm

Ik kwam in eerste instantie oor een second opinion en Shockwave therapie, omdat mijn oude fysio die niet had. Terwijl mijn oude fysio eigenlijk niks meer voor mij kon betekenen en al alles had... Ik kwam in eerste instantie oor een second opinion en Shockwave therapie, omdat mijn oude fysio die niet had. Terwijl mijn oude fysio eigenlijk niks meer voor mij kon betekenen en al alles had gedaan kon Joris maar niet op houden met bedenken van nieuwe dingen. Ik ben erg tevreden over de resultaten die ik bij Joris heb geboekt en hoe hij mij behandeld heeft. Super aardige man, altijd meedenkend en motiverend op de momenten dat ik het nodig had.

Tony Fulford

Helped straight away with my problem very friendly fysio and very experienced.

Prettig contact, goede uitleg, goed afgestemd op ons kind en goed advies in oefeningen en steunzolen

Mijn zoon zijn eerste behandeling werd qua massage redelijk pijnlijk ervaren. Toch wist zij spelenderwijs dat zo te draaien dat hij de keren daarop weer graag terug wilde komen. Zelfs in die mate... Mijn zoon zijn eerste behandeling werd qua massage redelijk pijnlijk ervaren. Toch wist zij spelenderwijs dat zo te draaien dat hij de keren daarop weer graag terug wilde komen. Zelfs in die mate dat hij bij de laatste behandeling nog geen afscheid kon nemen van haar. Dat zelfs daar de ruimte voor werd genomen om nog een laatste keer terug te mogen komen om dit op een feestelijke manier af te mogen sluiten was prachtig! Al met al hier dus een hele prettige ervaring aan over gehouden.