Richard

Snap niet zo goed wat voor bedrijf jullie zijn. Jullie zeggen 9 vestigingen te hebben maar deze vestigen zijn zelfstandig en werken met jullie samen.

Reactie Fysio Haarlem:

Dat klopt! Wij maken de afspraken voor deze vestigingen zodat de therapeuten zich op de patienten kunnen concentreren.

Loes

Goede indruk, hopelijk slaat de behandeling met shockwave aan! We zullen het zien.....

John

Waardeloos! Ik heb eerst de site bekeken. En hoopte een fysio te bereiken. Maar ik bereikte een bemiddelaar die klanten weg zet bij verschillende fysio. Toen ik door vroeg naar de kwaliteiten van de... Waardeloos! Ik heb eerst de site bekeken. En hoopte een fysio te bereiken. Maar ik bereikte een bemiddelaar die klanten weg zet bij verschillende fysio. Toen ik door vroeg naar de kwaliteiten van de desbetreffende fysio. Werd gewoon de site erbij gehaald en voor gelezen. De fysiopraktijk is OK. Het bedrijf dat ik belde en mij door verwees is dat NIET!

Reactie Fysio Haarlem:

Wat vervelend dat je het zo ervaren hebt. We plannen inderdaad de afspraak voor verschillende praktijken, zodat de fysiotherapeut zich ongestoord op de behandeling kan richten.

Kempen

Tot nu toe alleen telefonisch,prima

Maria Pinto

Waarschuwing ! Pas op ! Er staat contracten met alle verzekeraars. Dit is niet waar ! Op de website van Zorg en Zekerheid staat dat deWaarderweg in Haarlem vergoedt wordt. Ik heb via whats app op de... Waarschuwing ! Pas op ! Er staat contracten met alle verzekeraars. Dit is niet waar ! Op de website van Zorg en Zekerheid staat dat deWaarderweg in Haarlem vergoedt wordt. Ik heb via whats app op de website een afspraak gemaakt voor een Echo. De echo kon alleen op de Zuider tuindorpslaan . Direct al de volgende dag. Ik vertelde over de eerste 9 vergoedingen van mijn verzekering. Zowel bij whatsapp als bij intake. Kort daarna ontving ik een rekening van 122 euro Nu blijkt dat Elco Zwart van de Zuider Tuindorpslaan NIET vergoedt wordt. Dus bij Fysio Haarlem wordt men intern doorverwezen en er niet bijverteld dat u zelf voor de kosten opdraait. Ik zal mijn best doen zoveel mogelijk mensen hiervan op de hoogte te stellen want dit is niet eerlijk.

Hoi Maria,
Hoi Maria,
Wat vervelend dat je hier toch een rekening voor hebt gekregen. Wij waren er inderdaad niet van op de hoogte dat hij met deze praktijk geen contracten meer had met jouw zorgverzekeraar. Dit geldt echter niet voor alle verzekeraars, maar slechts enkelen. We hebben dit direct toegevoegd na de eerste keer dat je contact met ons opnam, in begin 2019, aan het profiel van de praktijk zodat we alle patiënten kunnen voorzien van de juiste informatie. De therapeut heeft ook voor aanvang van de behandeling laten weten dat hij geen contracten heeft met uw zorgverzekeraar. Dan heeft u nog de keuze om de behandeling te annuleren.
Wij krijgen van de praktijken door met welke verzekeraars zij in het lopende jaar een samenwerking hebben en informeren de patiënten op basis van deze informatie ook altijd via de WhatsApp en of telefoon. Onze excuses dat het in uw geval verkeerd is gegaan, dat had niet mogen gebeuren. In elk geval bedankt voor deze review.

A Wassenberg

Ga hier voor de eerste keer naartoe.

Erg tevreden

Bram.

Ik werd direct gebeld n.a.v. mijn mail. Er was al een locatie uitgezocht waar de behandeling kon plaatsvinden en ik kan meteen terecht

Reactie Fysio Haarlem:

Wat fijn om te horen. Bedankt voor de review!
Bram.

Kreeg geen tips of oefeningen mee voor thuis. Kreeg niet uitgelegd wat de behandelaar deed. Uiteindelijke mocht ik in een massage stoel liggen en zelf weten wanneer ik er uit kom.
Ging er...
Ging er slechter weg dan ik heen ging.

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het zo gelopen is!
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het zo gelopen is!
We zullen dit zeker bespreken met de betreffende therapeut, dit is niet wat je mag verwachten van een afspraak fysiotherapie. Ik hoop dat de klachten inmiddels verbeterd zijn.
Bram

Ik zocht een fysio omgeving Haarlem, vond Fysio Haarlem via Google en was met een telefoontje nog dezelfde middag geholpen.

Reactie Fysio Haarlem:

Wat fijn om te horen. Bedankt voor de review!