Helder en duidelijk betreffende het te lopen traject. Voortgang op een duidelijk en heldere manier bespreken.

Duidelijke informatie over wat er aan de hand was; zelf verzekerd optreden van de fysiotherapeut

Bart is een fijne vent. Relaxed, duidelijk in de gesprekken en kundig met de behandelingen

MCM de Bakker

Enthousiast en iedere keer in samenspraak nieuwe oefeningen/ behandelingen.

Had gelijk een goede diagnose en behandeling gedaan.
Had gelijk een goede diagnose en behandeling gedaan.
Goede tips gegeven dat ik het niet moest ontzien maar bepaalde dingen moest opbouwen om weer tot het gewenst niveau te komen en dat is gelukt.

Ik word altijd goed en op de juiste wijze behandeld met resultaat! Alle behandelaars zijn vriendelijk en professioneel, erg fijne praktijk!

Ben goed geholpen en het advies wat Bart gaf was passend bij mijn situatie. Mn rug doet al minder pijn nu ik weet hoe ik het verder aan moet pakken.

Goed geschoold. Vraagt wekelijks hoe mijn week verlopen is en past de trainingen daar op aan. Heeft ook goed contact met mijn MS-verpleegkundige van het Alrijne Ziekenhuis, om op deze manier zo goed... Goed geschoold. Vraagt wekelijks hoe mijn week verlopen is en past de trainingen daar op aan. Heeft ook goed contact met mijn MS-verpleegkundige van het Alrijne Ziekenhuis, om op deze manier zo goed mogelijk op de hoogte te blijven van de ziekte die ik met mij mee draag. Kan ook heel goed omgaan met mijn geheugenverlies en past zich daarop aan.

Geert

Hele andere denkwijze en daar mij ook van overtuigen, meer bewegingen trainen om spieren anders te gaan gebruiken dan masseren. Het heeft iig goede effecten gehad op mijn herstel.