David Raaijmaakers

Fysio Attent stelt de nodige zorg af op de persoon en diens klachten. Ze kijken naar het gehele plaatje in plaats van alleen het bestrijden van de plaatselijke pijnklachten.

Gewoon vriendelijk heeft mij prima geholpen luisterde naar mij bevindingen en anticipeerde daar op. Gaf goede adviezen en oefeningen om te doen om mijn herstel te bevorderen. Ik ben gewoon zeer... Gewoon vriendelijk heeft mij prima geholpen luisterde naar mij bevindingen en anticipeerde daar op. Gaf goede adviezen en oefeningen om te doen om mijn herstel te bevorderen. Ik ben gewoon zeer tevreden over haar. Mocht ik ooit weer fysio nodig hebben zou ik weer bij haar willen Mocht ze daar dan nog werken.

Als mensen in een vergelijkbare situatie zitten

Bieke heeft mij van mijn klachten, het niet kunnen zitten, afgeholpen. Ze legde alles goed uit, en zei eerlijk dat ze niet wist of de behandeling zou slagen. Na een week had ik al verbetering, en nu... Bieke heeft mij van mijn klachten, het niet kunnen zitten, afgeholpen. Ze legde alles goed uit, en zei eerlijk dat ze niet wist of de behandeling zou slagen. Na een week had ik al verbetering, en nu zit ik weer zonder problemen!

Ik ben zelf zeer tevreden over de fysiotherapeut en de behandelingen, maar ik kan niet voor andere oordelen, vandaar de voorzichtige 9.

Hans Driesen

Leuke symphatieke man en kundig in zijn vak