maria Staal

Ik heb het gevoel serieus genomen te worden, rustige deskundige benadering

Fysiotherapeutzou ik aanraden, behandeling heeft bij mij nog geen 100 % effect gegeven

Marion Koot

Ik voel me prima geholpen bij verschillende klachten en ik heb geen verbeterpunten kunnen vinden. Zowel bejegening, behandeling en persoonlijk contact voelde heel vertrouwd. Daarom is mijn... Ik voel me prima geholpen bij verschillende klachten en ik heb geen verbeterpunten kunnen vinden. Zowel bejegening, behandeling en persoonlijk contact voelde heel vertrouwd. Daarom is mijn waardering een 10.

De therapeut was heel betrokken, kundig en gaf goede uitleg. In het na traject was het echter heel moeilijk om contact te krijgen bij vragen. Ook werden er toezeggingen gedaan die niet werden... De therapeut was heel betrokken, kundig en gaf goede uitleg. In het na traject was het echter heel moeilijk om contact te krijgen bij vragen. Ook werden er toezeggingen gedaan die niet werden nagekomen. Mogelijk was daar een goede reden voor, maar het zou geholpen hebben als ik daarvan op de hoogte was gesteld. Nu voelde ik me toch enigzins in de steek gelaten met mijn vragen

Hans Jansen

Als andere mensen klachten hebben zou ik ze naar deze therapeut verwijzen.

Jose

Alles doen ze me jou en begeleiding is super. Luister zeker naar wat je zegt. Laat je niet aan je lot over met sporten

Goede begeleiding, mijn probleem werd serieus genomen,