De fysiotherapeut neemt mij serieus, is kundig en ik kan eventuele andere problemen ook bespreken met mijn fysiotherapeut. Dit geeft mij een vertrouwd gevoel en ik ga dan ook graag naar de... De fysiotherapeut neemt mij serieus, is kundig en ik kan eventuele andere problemen ook bespreken met mijn fysiotherapeut. Dit geeft mij een vertrouwd gevoel en ik ga dan ook graag naar de fysiotherapeut.

Desirée

Luisterend oor, ik voelde mij gehoord en fijn dat er meegedacht werd

Han den Boer

Vanaf het begin tot het einde een fijne ervaring gehad. Het voelde vertrouwd en de klachten werden serieus genomen en op een samen afgestemde manier behandeld. Het was erg prettig.

Dimphy nous

Je wordt goed te woord gestaan ze bespreekt hoe ze het gaat behandelen en geeft goede adviesen.
Ben zeer tevreden en ik ga ook fysiofinis doen ter afsluiting van mijn behandeling met overleg met de therapeut dus ik ben zeer tevreden

Ik ervaar het als prettige persoonlijke begeleiding

Rustig. Weet waar hij over praat in een duidelijke taal en geeft goede adviezen.

Ze neemt de tijd is vertrouwd en heeft naderhand nog belangstelling of het beter gaat