Nicole

Mark

Prima prijs en supersnel bezorgd.

Bij de schotse kilt ontbrak enige indicatie van de maximale (middel) maat. Gelukkig was het uiteinde van het verstelbare klittenband net genoeg om hem om de middel van de aanstaande bruidegom te... Bij de schotse kilt ontbrak enige indicatie van de maximale (middel) maat. Gelukkig was het uiteinde van het verstelbare klittenband net genoeg om hem om de middel van de aanstaande bruidegom te krijgen, maar het was kantje boord.

Jznsen

Volgende dag ontvangen

Anja

Verzendkosten vrij veel, wanneer je alles weer terug moet sturen, omdat de organisatie geen grotere maat heeft

Jammer genoeg kan je de spullen niet zonder verzendkosten ophalen.

Zie hierboven

Yair

Snel bezorgd!!

Betere product omschrijving. Dacht mooie wijn bekers gekocht te hebben. Bleek dat er op de onderkant MADE IN CHINA gegraveerd was…. Helaas ook niet in hele kleine letters.

Ell

Ik ben erg tevreden! Ik had een dag van te voren gebeld omdat ik het volgende dag nodig had. Begreep dat van een medewerker dat het volgende dag binnen zou zijn. Ik heb het ook gelijk ontvangen!... Ik ben erg tevreden! Ik had een dag van te voren gebeld omdat ik het volgende dag nodig had. Begreep dat van een medewerker dat het volgende dag binnen zou zijn. Ik heb het ook gelijk ontvangen! Hartelijk dank! Ik ben ook erg blij met de vlag. Hij is geweldig!!

N.v.t

Kitty's Atelier

Snel en netjes geleverd

Martine

Slecht

Zorgen dat het wel bezorgt word

Weenink

Mooie duidelijke website, snelle levering, goed verpakt

Margriet

Geen opmerkingen