Algemene ervaring is prima. Reageren snel op vragen.

Als het nodig is, is Friesland Lease goed te bereiken en word ik altijd goed en snel geholpen

Overhet algemeen erg goed, wachttijden zijn niet het gevoelg van de leasematschappij maar berichtgeveing van vertragingen mag iets beter

Friesland lease heeft service als vanzelfsprekend gemaakt, waar veel bedrijven roepen "de klant komt eerst" doet Friesland lease dat.

Wij zijn zeer tevreden over Friesland Lease. Ze denken actief mee met het beheer van ons wagenpark.

De leasemaatschappij heeft erg klantgericht met mij mee gedacht in het vinden van een gebruikte leaseauto, halverwege het contract. Ook aan het einde van het contract is er flexibiliteit om te... De leasemaatschappij heeft erg klantgericht met mij mee gedacht in het vinden van een gebruikte leaseauto, halverwege het contract. Ook aan het einde van het contract is er flexibiliteit om te stoppen of nog een jaar te verlengen.

Daarnaast is er iedere maand een correctie indien ik minder brandstof gebruik, dan begroot in de calculatie.

Prima communicatie, en snel handelen.

Ik ben zeer tevreden over de auto, maar ook over de afhandeling via Friesland Lease.