Zeer tevreden met de service van Friesland Autolease. Alles is snel geregeld en er wordt rekening gehouden met de afstand tot een dealer voor onderhoud of schadeherstel. Zou hier zeker nog eens een... Zeer tevreden met de service van Friesland Autolease. Alles is snel geregeld en er wordt rekening gehouden met de afstand tot een dealer voor onderhoud of schadeherstel. Zou hier zeker nog eens een leasecontract afsluiten.

Zeer correct bedrijf.

Ben zeer tevreden met Friesland Lease. Als er eens iets is met de auto, ga ik naar de
dealer en het wordt gemaakt.
Als ik een vraag heb over een contractuele aanpassing, krijg ik daar...
dealer en het wordt gemaakt.
Als ik een vraag heb over een contractuele aanpassing, krijg ik daar snel antwoord op.
Helemaal goed.

Friesland Lease is altijd goed bereikbaar per telefoon als dat nodig is. En dat is fijn.

Gewoon alles goed geregeld

Goede ervaring . Wat ze zeggen doen ze ook. Denken mee met de klant.

Ervaring met is prima. Makkelijk te benaderen ook.

Ben zeer tevreden met.mijn contract. Ik heb na 2 jaar de km. van 10.000 per jaar opgehoogd naar 15.000 per jaar. Na 1 telefoontje was het geregeld. Verder rijd ik nu al ruim 4 jaar zonder problemen.

Mijn vorige leasemaatschappij was veel groter en gestroomlijnder, en ik moest even wennen aan Friesland Lease omdat administratieve zaken en de communicatie naar mijn mening wat rommelig verliepen.... Mijn vorige leasemaatschappij was veel groter en gestroomlijnder, en ik moest even wennen aan Friesland Lease omdat administratieve zaken en de communicatie naar mijn mening wat rommelig verliepen. Maar als het erop aankomt gaat alles gelukkig goed en ik denk dat ik in de goedkoopste leaseauto van Nederland rijd :)