c vliegenthart

Snelle service, echter productomschrijving bleek niet helemaal te kloppen. Is daarna direct adequaat afgehandeld. Complimenten

J van Tol

Prima website, ondanks de drukke Sint- en Coronatijd een snelle levering.

gerard simon

Helder en duidelijk. snelle levering. Ik ga nu nog wat bestellen.

J.W. Verheij

Bijzonder goede ervaringen opgedaan.
Maten van foto's ivm passe partouts per email doorgezonden en keurig afgewerkt.

Sjan Schoemaker

De eerste zending kwam niet overeen met de bestelling, na een telefoontje is direct de juiste bestelling geleverd, de volgende dag al bezorgd.

Johan Sevenhuijsen

Prima, alles snel en keurig op maat geleverd

remko van den Berg

Prima service snelle levering

Maartje de Jong

Mijn pakketje was niet compleet!

Reactie Fotolijst.nl:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven. Wat jammer dat u geen contact met ons heeft gezocht over uw bestelling, wij zoeken namelijk altijd graag naar een oplossing. U geeft... Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven. Wat jammer dat u geen contact met ons heeft gezocht over uw bestelling, wij zoeken namelijk altijd graag naar een oplossing. U geeft aan dat uw pakket niet compleet was. U heeft bij ons enkel een passe-partout besteld en deze is ook bij u afgeleverd, graag komen wij dan ook met u in contact over wat u mist in het pakket. Wij hebben geprobeerd om met u in contact te komen, helaas is dit niet gelukt. Als wij u toch nog ergens bij kunnen helpen, vernemen wij het graag! Voor nu wensen wij u een heel fijne dag verder.