conny Van den Eynde

Goed contact ,zeer tevreden

Vlugge respons en gemakkelijk in gebruik

M Bleijs

Bestelling memory. Klopt niet helemaal. Optie 60x werkt niet. Kwaliteit is prima

Zie ervaring..

Sunshine 1960

Het was mijn eerste fotoboek en in het begin wel wat aan het "klungelen" maar eenmaal zover was het geweldig om te doen.
Gewoonweg genieten. 😏
En na het "proefvoorbeeld"die fantastisch...
Gewoonweg genieten. 😏
En na het "proefvoorbeeld"die fantastisch uitzag had ik wederom nog een fotoboek besteld.
Dus het smaakt naar meer.
Top. 👌

Hele goede communicatie met de klantenservice.

Geertje Cousin

Prima, flow is logisch en gemakkelijk

snel en eenvoudig

J Smit

Top!

Eenvoudige website, prima kwaliteit, snel en niet duur

Martine

Ik heb een kartonnen kinderboekje ontworpen. Dit ging super gemakkelijk, leuk en snel. De foto fabriek heeft veel meer ontwerpen, tools en andere mogelijkheden dan andere sites waar ik op terecht... Ik heb een kartonnen kinderboekje ontworpen. Dit ging super gemakkelijk, leuk en snel. De foto fabriek heeft veel meer ontwerpen, tools en andere mogelijkheden dan andere sites waar ik op terecht kwam. Een week later lag het boekje op de stoep bij mijn nichtje voor haar verjaardag. Echt een top cadeau

Gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en kwaliteit

Willy Kamerling

Gemakkelijke website om het fotoboek te maken zonder de software te hoeven downloaden

Kan allemaal online. De extra service van controle heb ik ook als prettig ervaren.

Maaike

Het programma om de beker te maken was gebruiksvriendelijk, maar de kwaliteit vond ik onder de maat. De foto's waren niet scherp terwijl ze van goede kwaliteit waren, en de letters waren geel en... Het programma om de beker te maken was gebruiksvriendelijk, maar de kwaliteit vond ik onder de maat. De foto's waren niet scherp terwijl ze van goede kwaliteit waren, en de letters waren geel en niet wit. Dat vind ik echt een teleurstelling aangezien het een cadeau was voor iemand anders.

Gebruiksvriendelijk.

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Dit klinkt inderdaad wat zonde. Ik ga je een mailtje sturen om dit samen op te lossen.
Groetjes Team Fotofabriek

Joost van der Meer

Matige kwaliteit

Levertijd

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik vind het jammer te lezen dat de kwaliteit matig is. Graag kijk ik met je mee naar de bestelling. Op het bij ons... Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik vind het jammer te lezen dat de kwaliteit matig is. Graag kijk ik met je mee naar de bestelling. Op het bij ons bekende mailadres zal ik je een mailtje sturen.
Groetjes Team Fotofabriek