Geessien

Zeer goede ervaring

Prachtig boek. De bestanden zijn gemakkelijk te gebruiken.

Renee

Mooi product

Mooie kwaliteit foto's, fijne levering.

R Guariento

Ik heb goede ervaringen met Fotofabriek.nl 2 bestellingen gedaan en zeer tevreden.

Komen alles na wat ze zeggen

Ernest Kraus

Redelijk

Extern te gebruiken

Beste Ernest,
Beste Ernest,
Bedankt voor uw review. We begrijpen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Graag willen we tot een oplossing komen en daarover hebben we u een mail gestuurd. We zouden het graag via die weg met u uitzoeken.

Pascalle

Zeer goede service en betaalbare prijzen !

Zeer goede service !

Huub Claessen

Prima meedenken en goede uitleg van mogelijkheden.
Aangepaste prijs bij grote bestelling.
1 gebroken mok werk kosteloos nageleverd.

Service, prijs/kwaliteit

Lize Wijker

Ik heb nu een aantal bestellingen gedaan. De tegeltjes die ik bestelde zaten vol met beschadigingen, gelukkig was dit snel opgelost en kreeg ik kosteloos nieuwe toegestuurd. De bestelling erna waren... Ik heb nu een aantal bestellingen gedaan. De tegeltjes die ik bestelde zaten vol met beschadigingen, gelukkig was dit snel opgelost en kreeg ik kosteloos nieuwe toegestuurd. De bestelling erna waren de tegels super, maar zat er in de 2 posters een vouwlijn alsof ze dubbel hadden gezeten en waren de hoekjes beschadigd.

Klantenservice: snelle reactie en goede tegemoetkoming.
Mooie producten! (als ze onbeschadigd aankomen)

Beste Lize,
Beste Lize,

Diana Waasdorp

De boek is goed.
Maar had spoed en extra betaald dat het zaterdag bezorgd zou worden en het kwam veel te laat binnen vind ik echt slecht

Door dat het boek niet op tijd was geen positieve reactie

Beste Diana,
Beste Diana,

Robbert DikmNs

Mooi resultaat

Erwin Kok

Een goede ervaring! Eenmaal bekend met hun tool, is het maken van een foto album erg makkelijk en snel.

goede uitgebreide tool om je ontwerp te maken