Dick L.Th.Swaneveld

Al sinds Juli 2015 bestel ik Belgische lekkernijen bij Streekmarkt, nu Foodbelgium. Altijd prettig contact met Bert en snelle leveringen, ook naar Nederland. Ook zeer tevreden over het grote aanbod... Al sinds Juli 2015 bestel ik Belgische lekkernijen bij Streekmarkt, nu Foodbelgium. Altijd prettig contact met Bert en snelle leveringen, ook naar Nederland. Ook zeer tevreden over het grote aanbod en variëteit in artikelen. En dat alles tegen een aantrekkelijke prijs !
Prima verpakkingen en prompte leveringen. Ik ben vanaf 2015 klant en hoop dat nog lang te blijven !

Elle

Neen , wat ik ontvangen heb en wat er op de site stond kwam niet echt overeen bij een aantal producten...

Partucelier

Heel erg teVreden

Instant Green

Was een cadeau , denk wel dat alles aanwezig was. Verpakking was in orde. Levering ook.

Centrum voor Medische Analyse

Zeer goede service, snelle en correcte afhandeling. We werden op de hoogte gebracht als een product niet tijdig leverbaar was en er werd dadelijk een vervangproduct voorgesteld. Levering gebeurde... Zeer goede service, snelle en correcte afhandeling. We werden op de hoogte gebracht als een product niet tijdig leverbaar was en er werd dadelijk een vervangproduct voorgesteld. Levering gebeurde zoals afgesproken en opvolging werd ook door de firma verzorgd.
100% tevreden!

Hilde Reynders

Tevreden, niet alles kon geleverd worden maar zat een briefje bij

Werner MOENTJENS

Inderdaad, kwaliteit die door een stipte leverancier werd voorzien.

greenleaves

Een glimlach op het gezicht bij het openen van het pakje :-)

Albert Nulens

Ja, zeer tevreden (en bedankt voor de extraatjes)