FoniFix

Zeer behulpzaam en correct

Ege bvba

Correcte service

Wdp

Kosten herstelling bleken uiteindelijk 30 % hoger te zijn. Herstelling zeer goed uitgevoerd.

Dirk M.

Positief, duidelijk, correct, going the extra mile

Nisara Charoenraksa

Zeer snel en goede bediening

Reymy Amelinckx

Heerlijke ervaring! Ik deed mijn Iphone binnen in Mechelen. Tijdens de reparatie kon ik heerlijk vertoeven in de stad! Bij terugkomst kreeg ik een correcte uitleg over de reparatie en mijn Iphone... Heerlijke ervaring! Ik deed mijn Iphone binnen in Mechelen. Tijdens de reparatie kon ik heerlijk vertoeven in de stad! Bij terugkomst kreeg ik een correcte uitleg over de reparatie en mijn Iphone was weer helemaal de oude! Super vriendelijke mensen en een mooie zaak!

Robbe Berghs

Een onvriendelijke toon naar klanten toe

Reactie FoniFix:

Hey Robbe,
Hey Robbe,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Ik had graag contact met je opgenomen om dit verder uit te klaren want een "onvriendelijke toon" opzetten tegen onze klanten nemen we serieus.
Kan je hiervoor surfen naar www.fonifix.be/klacht en me daar meer informatie bezorgen? We streven naar een klantvriendelijkheid. Jouw feedback is belangrijk zodat we kunnen nagaan met welke collega het is gebeurd. Zo kunnen we dit aanpakken en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd.

Na meer informatie te hebben ontvangen, kunnen we ook kijken om je een gepaste oplossing aan te bieden.
Alvast bedankt
mvg
Dennis

Christina

Goed, adequaat en flexibel.

FICONAD-UNIBRAIN BV

TOP SERVICE