Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Arjen

Het duurde even voor ik een reactie kreeg op mijn prijsopgave voor 20 laptop standaards maar uiteindelijk een prima aanbieding gekregen. Spullen kwamen volgende dag aan en betalen na ontvangst is... Het duurde even voor ik een reactie kreeg op mijn prijsopgave voor 20 laptop standaards maar uiteindelijk een prima aanbieding gekregen. Spullen kwamen volgende dag aan en betalen na ontvangst is een luxe die je vandaag de dag niet vaak meer ziet.

Miranda

Tot 3x toe beschadigd of helemaal stuk geleverd. 1x helemaal stuk, 2e x verkeerd product en ook stuk, 3e x juist product maar wel beschadigd. Service kantoor is prima, ze doen uitstekend hun best... Tot 3x toe beschadigd of helemaal stuk geleverd. 1x helemaal stuk, 2e x verkeerd product en ook stuk, 3e x juist product maar wel beschadigd. Service kantoor is prima, ze doen uitstekend hun best maar het probleem is combi verpakking en de vervoerder. Ze gaan ermee aan de slag.

Peter

Alles perfect afgehandeld

Christy's Hair & Care

Snel besteld en snel geleverd

Marcel

Super en goedkoop

Laura

Hele goede service! Klein onderdeeltje ontbrak, maar was na heel prettig mailcontact de volgende dag al in huis!

Curves Groningen

Een onderdeel van het product was licht gescheurd/kapot

h p h peerdeman

Zeer goed