De service is zeer goed. Ik heb lang moeten wachten op mijn nieuwe auto, zonder veel te horen over de status e.d. Dat was soms wel vervelend, maar over het algemeen ben ik zeer tevreden.

Arno van de Lek

Geen dit loopt via onze fleet manager

Michael

Goed, alles is netjes en tijdig geregeld. Ook de informatie vanuit VWPFS is goed.

Goede communicatie en enthousiaste medewerker lokale dealer, vooral dat laatste heeft geleid tot een zeer prettige ervaring

Eline

Erg fijn! Duidelijke en rustige uitleg over de gehele werking van de auto. Daarnaast ook fijn contact gehad over de mail.

Sergej Schlebos

Het duurt allemaal zo lang.

Marieke Marcus

Ik heb mijn auto al 3 weken, maar nog steeds geen werkende brandstofpas. Ik kreeg mijn nieuwe brandstofpas al voor de auto, maar zonder pincode. Na een week had ik nog geen pincode, dus nog maar... Ik heb mijn auto al 3 weken, maar nog steeds geen werkende brandstofpas. Ik kreeg mijn nieuwe brandstofpas al voor de auto, maar zonder pincode. Na een week had ik nog geen pincode, dus nog maar even gemaild. Toen kreeg ik een pincode in de bus en die was gelijk aan de pincode van de oude brandstofpas (handig dacht ik..), maar die werkte niet. Nu inmiddels 3 weken verder...

Quaedackers

Nog niet veel ervaring, vind het minder dat ik voor de winterbanden naar een firma moet met erg beperkte filiaal mogelijkheden in de omgeving.

Positief: Op tijd verstrekken van laadpas voor nieuwe auto.
Negatief:
Positief: Op tijd verstrekken van laadpas voor nieuwe auto.
Negatief:
- Informatie die tijdens een telefoon gesprek verstrekt werd bleek niet te kloppen; naderhand wel juiste informatie gevonden op de website.
- Per e-mail word ik aangesproken met "geachte heer" terwijl ik toch echt een vrouw ben en ik ook niet eerder mijn geslacht heb hoeven doorgeven; dit getuigt niet van inclusiviteit.