Philippe

Excellent fast delivery. Excellent customer service, I had my lost order replaced and got it the next day.

Caro @ Ch4Y

FixjeiPhone zoals altijd dik in orde. PostNL daarentegen laat weer serieuze steken vallen. Melden dat ze geen levering konden doen terwijl er helemaal niemand geweest is. Al de 6 of 7 keer... FixjeiPhone zoals altijd dik in orde. PostNL daarentegen laat weer serieuze steken vallen. Melden dat ze geen levering konden doen terwijl er helemaal niemand geweest is. Al de 6 of 7 keer ondertussen.

HdK

Makkelijk besteld en snel de afgebeelde en omschreven producten geleverd.

Frans

Zeer duidelijke video handleiding. Uitstekende uitleg. Zeer snelle levering. De magneet map is een uitkomst. Kortom, een 10 met een griffel

Ryan

Snelle levering en duidelijke info.

Nils

Goede en snelle service.

J. O.

Mijn ervaring is verdeeld over de aankoop en de service. Fixjeiphone gekozen voor snelle levering kreeg echter niet goed functionerend product. Geld voor snelle levering was verspilling.... Mijn ervaring is verdeeld over de aankoop en de service. Fixjeiphone gekozen voor snelle levering kreeg echter niet goed functionerend product. Geld voor snelle levering was verspilling. Retourneren verliep prima. Aankoop bedrag snel terug gestort.

Reactie FixjeiPhone:

Hallo,
Bedankt voor je review. We hebben diverse keren geprobeerd contact met je te zoeken echter helaas zonder resultaat. Wij willen deze negatieve ervaring graag met je oplossen.
Is het...
Hallo,
Is het voor je mogelijk dat je contact met ons opneemt via de helpdesk om dit goed en netjes op te lossen samen?
Graag hoor ik het van je.
Fijne dag!
Danny FixjeiPhone

Tom

IPhone 7 scherm gekocht. Bleek de nabijheid sensor niet meer te werken. Na veel zoeken bleek de houder van de sensor niet goed gecentreerd verlijmd te zijn. Klein foutje met gevolgen, graag... IPhone 7 scherm gekocht. Bleek de nabijheid sensor niet meer te werken. Na veel zoeken bleek de houder van de sensor niet goed gecentreerd verlijmd te zijn. Klein foutje met gevolgen, graag verbeteren, kostte me nu veel tijd en ergernis.

Reactie FixjeiPhone:

Is het...
Hallo,
Graag hoor ik het van je.
Fijne dag!
Danny FixjeiPhone

Stuiver

Goede ervaring. Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit.

Stan van Hedel

Mooi product voor een goede prijs