Aart Jan Teunissen

Vlotte levering
Heldere instuctie
Alle gereedschappen meegeleverd.

X

Alles top, zou de volgende keer weer hier bestellen

John

Snelle levering en goede ondersteuning met behulp van video.

J.N. Evenhuis

Heb in de loop van de tijd al verscheidene bestellingen m.b.t. Iphone 4/5/6/7 en 8 geplaatst en zoals altijd "prima de luxe" de volgende dag naar volle tevredenheid bezorgd. Hun uitleg middels... Heb in de loop van de tijd al verscheidene bestellingen m.b.t. Iphone 4/5/6/7 en 8 geplaatst en zoals altijd "prima de luxe" de volgende dag naar volle tevredenheid bezorgd. Hun uitleg middels youtube video-clips worden zeer op prijs gesteld. helder en duidelijk, waarvoor m'n dank.

Storm Michels

Beeldscherm is van matige kwaliteit qua kleuren en aanraak gevoeligheid dus als je je vinger ergens ophoud om vas te houden bv op snapchat een filmpje maken kan dat niet tenzij je je vinger blijft... Beeldscherm is van matige kwaliteit qua kleuren en aanraak gevoeligheid dus als je je vinger ergens ophoud om vas te houden bv op snapchat een filmpje maken kan dat niet tenzij je je vinger blijft bewegen ook steekt het beeldscherm ver uit boven de behuizing maar je krijgt waarvoor je betaald.

SyboldBerks

Ik ben ermee in aanraking gekomen via YouTube. Geweldige instructiefilmpjes temidden van een oerwoud van zogenaamde deskundigen. Alles wordt getoond en het verdoezeld. Ook de website is meer dan... Ik ben ermee in aanraking gekomen via YouTube. Geweldige instructiefilmpjes temidden van een oerwoud van zogenaamde deskundigen. Alles wordt getoond en het verdoezeld. Ook de website is meer dan volledig. Blijkbaar krijg ik een kortingsbon hiervoor, die ik evenwel niet zal benutten, vanwege de eenmalige actie met een iPad 4. Dus zie dit als een zonder meer zeer positieve beoordeling.