Stefano Cortelevanten

Na het nodige onderzoeken naar een betrouwbare en servicegerichte handelaar in refurbished iphones kwam ik bij FixjeiPhone terecht. Wat ik las, klonk goed. En na het bestellen van de iPhone 8 kan ik... Na het nodige onderzoeken naar een betrouwbare en servicegerichte handelaar in refurbished iphones kwam ik bij FixjeiPhone terecht. Wat ik las, klonk goed. En na het bestellen van de iPhone 8 kan ik alle goede aanbevelingen alleen maar bevestigen. Super snel geleverd en een iPhone in top-conditie. Ben dus erg content en zou zo weer bij deze winkel bestellen. Dank!

Mike

Prima service en vlotte levering, ook bij retourneren een prima afhandeling.

Mario

Ik iPhone 10 glas besteld voorkant en achterkant de achtkant werd kapot aangeleverd meteen contact gehad, Geen klantvriendelijk en ik moest eerst het product terug sturen en daarna beoordelen hoe... Ik iPhone 10 glas besteld voorkant en achterkant de achtkant werd kapot aangeleverd meteen contact gehad, Geen klantvriendelijk en ik moest eerst het product terug sturen en daarna beoordelen hoe het kapot is gedaan en daarna uit resultaat ik heb een reparatie gepland volgende dag de achterkant weggegooid en nieuwe gehaald van de winkel

Tim

Accu gekregen die slechter was dan mijn oude accu. Keurig opgelost. Heb ter compensatie een nieuwe A+ kwaliteit accu opgestuurd gekregen inclusief batterij sticker en scherm sticker voor de... Accu gekregen die slechter was dan mijn oude accu. Keurig opgelost. Heb ter compensatie een nieuwe A+ kwaliteit accu opgestuurd gekregen inclusief batterij sticker en scherm sticker voor de installatie.

R Bolderheij

Prima service.

Sophie

Snelle service. Goede communicatie.
Graag nog minder plastic gebruiken in verpakking

Roger bleus

Goeie en snelle service

JM

Goede kwaliteit, en snelle service