Flip de Nijs

Sjappoo, medewerkers van FixjeIphone, Ik had per ongeluk de verkeerde batterij besteld, had de oude eruit, hetgeen voor de wind ging met het you tube filmpje in stappen volgend. En kwam er toen pas... Sjappoo, medewerkers van FixjeIphone, Ik had per ongeluk de verkeerde batterij besteld, had de oude eruit, hetgeen voor de wind ging met het you tube filmpje in stappen volgend. En kwam er toen pas achter dat de nieuwe batterij groter was.
ÉÉN telefoontje naar de serviceafdeling was voldoende. Op het retourformulier vermelden dat je een goede opnieuw besteld hebt. En de verkeerde (door mij ook al uitgepakt) was snel teruggestort op mijn rekening. En het monteren van de goede batterij was een fluitje van een cent. Ik heb er veel plezier aan beleefd en ben trots op mezelf dat ik het gefixt heb. Gróóte Klasse van FixjeIphone. “Da-ge-bedaankt-zei…Da-witte!!!”

Suzanne Olde Rikkert

Kleinschalig, prettig, persoonlijke service

Dennis Smit

Goede producten, snel geleverd. Fijn aangegeven dat een ander product nog moest binnen komen, fijne service. Goede schroevendraaiers. Dit is echt een aanrader

Mark

Goede service, handig filmpje

Franklin van der Zande

Ik ben zeer tevreden met FixjeiPhone, de levertijd is lekker snel, de kwaliteit van de producten is goed en dat voor een goede prijs.
De service is uitstekend, vragen worden snel en goed...
De service is uitstekend, vragen worden snel en goed beantwoord, en de video’s met uitleg zijn erg fijn en hebben mij goed geholpen.
FixjeiPhone is mijn vaste webshop voor telefoon en tablet onderdelen, ik ben een fan.!!

Ben VD

Alles prima verlopen. Tevreden met het aangeboden product!

Mariska

Ik had een iphone lader besteld, deze is erg goed en de kabel is stevig! Super goed product

Danny van Eck

Supersnelle levering, scherpe prijzen en duidelijke instructievideo's. Een kind kan de was doen!

Johan

Snelle verzending en een goed product.