H. Grornewoud

De therapeuten zijn professioneel, erg aardig en denken mee

Wanneer iemand uit de buurt een goeie fysiotherapeut zoekt.

Er wordt serieus naar je geluisterd. De behandeling sloeg aan en was van de pijn af

Vriendelijk en luistert goed naar de situatie. Brengt verschillende oefeningen mee.

Prettig persoon en een vakkundige fysiotherapeut waardoor ik ben behandeld. Diverse verschillende oefeningen doorgenomen, de behandelingen konden ook variëren. Dus niet altijd precies dezelfde... Prettig persoon en een vakkundige fysiotherapeut waardoor ik ben behandeld. Diverse verschillende oefeningen doorgenomen, de behandelingen konden ook variëren. Dus niet altijd precies dezelfde behandeling. Ik heb veel baat gehad bij deze bezoeken en nu moet ik zelf op mijn houding letten, omdat het mij duidelijk is dat de klachten hierdoor zijn ontstaan.

Luisterde goed naar de klacht en het beloop, stelde aan de hand daarvan een behandelplan op. Nam voldoende rust en tijd om behandelplan en oefeningen te bespreken. Ik voelde mij met mijn klacht zeer... Luisterde goed naar de klacht en het beloop, stelde aan de hand daarvan een behandelplan op. Nam voldoende rust en tijd om behandelplan en oefeningen te bespreken. Ik voelde mij met mijn klacht zeer serieus genomen en geholpen

Betrokken en luistert goed.Voert zijn vak goed uit

Nancy van Vuure

Op advies van de therapeute een erg effectieve behandeling gekregen waar op een respectvolle manier met weerstand tegen de behandeling werd omgegaan.