edward Hoebink

geen verbeter punten

Marianne Adolfs

Zeer vriendelijk aan de telefoon, bestelling 1 dag later afgeleverd en al jaren zeer tevreden met dit zeer goede product

niet

jack vogelzang

Veel keuze wat betreft lederprodukten en schoonmaak spullen

Wilma Ritsema

Prima, fijne producten die helpen kalkaanslag te verwijderen

Francisca Stammis Weber

Prima, snel

anita rutjes

Ik heb in augustus 2 artikelen besteld, vorige week een bevestiging gekregen dat het is betaald. Ik heb de producten nog niet ontvangen. over verbeterpunten gesproken, schandalig

te veel om op te schrijven

Reactie Majoor Bussum Urad en Wiro:

Geachte Mevrouw Anita Rutjes. Wij hebben uw order liggen en u vele malen gemaild en ook getracht te bellen (opgegeven nummer bleek niet juist te zijn). Wij missen uw huisnummer in uw opdracht en... Geachte Mevrouw Anita Rutjes. Wij hebben uw order liggen en u vele malen gemaild en ook getracht te bellen (opgegeven nummer bleek niet juist te zijn). Wij missen uw huisnummer in uw opdracht en kunnen dit ook op internet niet vinden. Vandaar dat uw order nog ligt te wachten op een reactie zodat wij deze kunnen aanvullen en verwerken/versturen. Buitengewoon vervelend en onze excuses maar hebben op allerlei manieren getracht u te contacten voor de missende informatie. Tel.0356918072 Fulco Wolf

G.M. Reus

a cuijpers

Het Wiro is heel goed spul om alles schoon te maken

ik heb het al jaren en weinig in gebruik

Reactie Majoor Bussum Urad en Wiro:

Goedemiddag en bedankt voor uw leuke reactie. Fijn dat u zulke goede ervaringen heeft en wij wensen u een glanzende dag toe. Fulco.

Kees Van Kuijck

Prima bedrijf

Nee

Jose Peters

Goed en direct met antwoorden en oplossingen

?

Reactie Majoor Bussum Urad en Wiro:

Bedankt voor uw leuke reactie en vriendelijke groet, Fulco.