Finovion

Afspraken nakomen
In rekening gebrachte bedragen
Betrokkenheid tonen

Arjan

Prettig in de communicatie, deskundig advies.

Deskundig, meedenken, oplossingsgericht.

Geen.

Moerdijk/Standdaarbuiten

Franc Tiehuis

Lekker snel en duidelijke antwoorden op vragen.

Fahrenheit Fysiotherapie

Ik ben gestart met mijn eigen praktijk voor fysiotherapie en deed voor kort mijn boekhouding
zelfstandig. Omdat mijn praktijk veel te druk werd en ik mijn boekhouding niet meer zelfstandig kon
doen ben ik op aanraden van iemand anders terecht gekomen bij Michiel Bouwman/Finovion. Ik ben
zeer tevreden over zijn kwaliteiten. Michiel ont zorgt, komt zijn afspraken na, is snel, altijd bereikbaar
voor vragen en geeft belangrijke tips en tools. Bedankt Michiel voor jouw deskundigheid en
klantvriendelijkheid.

Ont-zorgen, klantvriendelijk, altijd bereikbaar, snel antwoord, bruikbare tips en tools.

Elst

Roeivereeniging Nautilus

Ondersteuning bij invoeren e-boekhouden 'in de cloud'

Kennis van zaken; sterke eigen onafhankelijk blik

Oud Beijerland

Full Force Films Enschede

Erg goed. Martin van Finovion Hengelo is kundig en neemt ruim de tijd voor je bij vragen.

Finovion Hengelo denkt goed mee bij vragen en antwoord altijd snel.

LUCKcoaching

Prettige, deskundige ondersteuning. Enorm geholpen met de start van mijn bedrijf als het gaat om financiele zaken.

Betrouwbaar, bereikbaar, vriendelijk, betrokken.

Soest

Spullen van Vroeger

Zeer betrokken en vakkundig bedrijf, altijd bereikbaar voor advies, en duidelijk in uitleg.

Goed bereikbaar en deskundig personeel, altijd bereid om uitleg te geven. Service gericht, niet elke minuut wordt gefactureerd, klantvriendelijk.

Oosterhout

Stucadoorsbedrijf Weterholt

Prima service, snelle reactie op vragen etc etc bij finovion in Hengelo

ConnectTotaal, Zevenbergen

Mijn ervaring met kantoor Oosterhout is meer dan goed. Wij doen al meer dan 12 jaar zaken met dut kantoor en dat we doen dus naar volle tevredenheid. Wij bevelen dit kantoor dan ook ten zeerste aan.

Persoonlijk, Betrokken, Goede kennis van zaken, Adviserend kortom alle kennis in huis die je als ondernemer nodig heb om op de juiste manier te kunnen ondernemen.

Vooral zo doorgaan.

Oosterhout

Jelme Ja

Aangename kennismaking met de contactpersoon. Momenteel wel een lichte twijfel omtrent de werkzaamheden, weinig feedback en/of kennis omtrent eigen cijfers.

Prijstechnisch goed,
Goede software

Meer contact met klanten en communicatie.
Dingen die worden toegezegd ook uitvoeren.

Lochem