Thomas Plugge

Goede adviezen, eigen contactpersoon lekker vlot schakelen!

Als ZZP-er krijg je eigenlijk nergens een fatsoenlijk starterskapitaal voor een vervoersmiddel. Voor het aanschaffen van een nieuwe auto, waarbij een gedeelte met eigen vermogen en een gedeelte... Als ZZP-er krijg je eigenlijk nergens een fatsoenlijk starterskapitaal voor een vervoersmiddel. Voor het aanschaffen van een nieuwe auto, waarbij een gedeelte met eigen vermogen en een gedeelte gefinancierd moest worden, bood FL4U een "scherp" tarief en kon alles binnen 48 rond gemaakt worden. De hulp (en ook het geduld) van Jaro was top!

Fijne maatschappij, niet de goedkoopste maar wel de duidelijkste, zeker als je tussendoor wat anders wilt.

Coffeeshop Vondel

Ik heb met zo veel leasebedrijfen contact gehad maar Financial Lease For You was beste en makkelijkleste manier ging het zo snel in het begin geloofde ik niet maar nou heb ik door hun mooi auto... Ik heb met zo veel leasebedrijfen contact gehad maar Financial Lease For You was beste en makkelijkleste manier ging het zo snel in het begin geloofde ik niet maar nou heb ik door hun mooi auto hartstikke bedankt voor alles

Hdschoonmaakbedrijf

Het was zo snel en netjes geregeld

Hair & beauty salon by elegant

Top