Hodas Holding B.V.

Jasper

Erg netjes, snel en duidelijk. Goed geholpen tijdens gehele procedure.

Featuring Gijs

Heel prettig. Alles ging volgens afspraak en werd netjes van elke stap zowel telefonisch als per mail op de hoogte gehouden. Ze hebben me ook doorverwezen naar een verzekering, die mij daar ook een... Heel prettig. Alles ging volgens afspraak en werd netjes van elke stap zowel telefonisch als per mail op de hoogte gehouden. Ze hebben me ook doorverwezen naar een verzekering, die mij daar ook een mooie aanbieding konden doen. Ik kan niet anders zeggen dat ik heel goed geholpen ben en ik mijn volgende auto zonder twijfel weer bij jullie afsluit!

Ik profiteerde zelfs nog van een cashback omdat ik het elders goedkoper gevonden had, waar vind je dat? En geen onzinnige administratie kosten. What you see is what you get. Fantastisch!

Bedankt voor alle goede zorgen!

Peter de Vries Schilderwerken

Goede communicatie door korte lijnen. Bijna de helft goedkoper dan de lease maatschappij die de autoverkoper naar voren had geschoven. Contact met financial lease 4 you als prettig ervaren.

Bmj techniek

Super goed geholpen heel vriendelijk en meegaand

T.E.H

Communicatie een dikke 10! Ik werd goed op de hoogte gehouden door Daan. Verder lijkt dit een bedrijf die een stapje meer zet voor z’n klanten. Al met al een dikke aanrader!!

NH onderhoudsbedrijf

Zeer goed, veel telefonisch contact en snel antwoord

Arcana Natura

Scherpe offerte, snelle reactie op vragen en goed advies.

MHD Keeperschool

Erg goed, vlotte en volledige communicatie