Marc

Erg goed bevallen. Heldere en vooral snelle feedback. Heb het gevoel dat er wordt meegekeken en werkelijk gezocht wordt naar de meest voordelige/best passende oplossing.

Heb heel fijn contact met daan gehad .heeft het super geregeld .en hielt jw goed op de hoogte van hoe het er voor stond

Zeer servicegericht en behulpzaam met de leaseaanvraag.

HaagenBouw

Erg prettig ervaren!!! Deze mensen zijn niet alleen maar uit op geld verdienen maar verlenen echt nog een service, in tegenstelling tot veel andere financial lease verstrekkers. Ik vind ze top

Duivenvoorde

Werkelijk een aanrader! Eerste ervaring met Financial lease, en "Financial lease for you" kwam inderdaad als 'scherpste'uit de vergelijkingen met andere internet aanbieders, voor mijn betreffende...

Hm technische dienst

Ik ben met alles goed geholpen door Daan.
Zeer vriendelijk! Hij heeft zijn best gedaan om mij een lease auto aanteschaffen.

Ik zal het zeker aanraden aan mensen in mijn...

Bouchra

Ik ben heel goed geholpen, en Daan was heel beleefd en beantwoorden al mijn vragen.

Ondanks dat de keuze uiteindelijk niet op FL4Y voor jou is gevallen zijn wij zeer uitgebreid en positief van service voorzien. Erg prettige ervaring met goede voorstellen !

EndurIT

Geweldige service. Daan heeft mij in 2 dagen tijd met alles geholpen en de financieren geregeld. Geen omwegen, korte lijntjes, precies zoals je het wilt als je druk bent met ondernemen.

ARC

Professioneel, snel en meedenkend.