Jeroen de Haan

Vanwege een verjaardag had ik een opdracht die voor FILMoverzetten nogal krap in de tijd bleek te zitten. Ik denk dat vanwege ons leuke en spontane contact FILMoverzetten tijd maakte om aan mijn... Vanwege een verjaardag had ik een opdracht die voor FILMoverzetten nogal krap in de tijd bleek te zitten. Ik denk dat vanwege ons leuke en spontane contact FILMoverzetten tijd maakte om aan mijn vraag toch te kunnen voldoen. Heel attent! Ik beveel dit bedrijf vanwege de open communicatie en heldere info-voorziening aan een ieder aan.

Aflevering van goed product. Eerlijke boodschap. Heldere communicatie. Klantgericht. Klantvriendelijk.

Jacquot Boelen

Eerste keer, maar zeer tevreden!

Heel vriendelijk en meedenkend

Bierbrouwerij De Arn

Al een paar maal zijn films voor mij gedigitaliseerd.

Vakmanschap, aandacht voor details, nakomen van afspraken

Kenneth AOKI

Very good result, and price.

Friendly service. Good advice.

Gerard

Prima ervaring gehad met dit bedrijf, ook fijn dat het bereikbaar is zowel telefonisch als fysiek.

Deskundig en betrouwbaar.

Langenberg

Prima ... duidelijk

Goede uitleg en het stond er prima op.. dienstverlening ook prima ik kan alles vragen

Frans van Zijl

Er is een film overgezet van vhs naar dvd, tot volle tevredenheid

Prettig contact

Frank Brugman

Komt professioneel en betrouwbaar over, extra belangrijk vind ik wanneer je filmpjes laat overzetten van je kinderen. Sympathieke man, vriendelijk en snel!

Vriendelijk, snel, goede prijs/kwaliteit, goed bereikbaar.

Thomas

Filmoverzetten.nl is makkelijk te bereiken (zowel de vestiging als via de mail/ WhatsApp), heeft vriendelijk personeel, levert snel en produceert kwalitatief goede producten.

Snelheid, kwaliteit, transparant en toegankelijk.

Hochjoch

Keurige duidelijke afspraken, alles klopt

snel, correct en voordelig