1977 beoordelingen

1977 Reviews

e. de Braal

Attent en antwoord gevend op vragen en/opmerkingen binnen tijdsbestek van 48 uur.

Website is duidelijk en redelijk overzichtelijk. Goede onderverdeling gemaakt naar soort en beveiligingsklasse voor zover dit wordt aangeboden. Goede reactietijd in communicatie.

Zoals reeds eerder aangegeven per email: zorg ervoor dat je waarmaakt wat je adverteert op de website wat betreft levertijden. Als je afhankelijk bent van derden (vervoer) vermeld dit dan ook.

K. Grobben

Erg goed

groot assortiment, snelle en correcte afhandeling ook bij retourneren en begripvol aan de telefoon TOP

medewerkster gaf mij geen vakkundig advies (achteraf) op mijn vraag naar een bepaald artikel waardoor ik door haar een artikel bestelde waar ik niets aan had.
Zij had hier beter kunnen...
Zij had hier beter kunnen doorverwijzen/navragen bij een collega die wel die kennis had. Je kunt ook niet alles weten.

K.Post

Snelle levering, goede prijzen

snelle levering

nvt

H Sap

Voor zover ik kan beoordelen prettige shop

Duidelijke site waar op datgene Wat je zoekt op sloten gebied snel te vinden is

Nee gewoon door gaan zo

Tjardi Bus

Heel goed. Snel verstuurd en toen postnl hem niet kon bezorgen nogmaals verstuurd

Hielden me goed op de hoogte

Niet

Youp

Prima slot, matige service achteraf

Het bedrijf levert mij een slot waarvan 1 sleutel krom is. Het slot werkt overigens prima maar het is onmogelijk om bij dit bedrijf een nieuwe sleutel te bestellen. Het enige wat kan is een geheel... Het bedrijf levert mij een slot waarvan 1 sleutel krom is. Het slot werkt overigens prima maar het is onmogelijk om bij dit bedrijf een nieuwe sleutel te bestellen. Het enige wat kan is een geheel nieuw slot ontvangen. Lijkt mij in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen wel vreemd.

Christ

Duidelijk site, snelle levering en goed verpakt. Slot ook helemaal naar wens

Snelle levering en goed product

GEEN!

Olaf Westerbeek

Snelle service en levering

Snelle reactie

Niet via post nl bezorgen, dat liep waardeloos

wim

Duidelijke info over levels en art-goedkeuring

Mis deze info op de nota. Verzekeringen willen soms een nota zien en of bij diefstal de juiste sloten zijn gebruikt.