1954 beoordelingen

Jeffrey

Vertrouwbaar bedrijf

Geen verbeterpunten kunnen ontdekken

Adriaan

Was op zoek naar twee ART-2 goedgekeurde sloten kettingsloten van ABUS met een gelijksluitend slot met XPlus cilinder. Op mijn vragen hierover gesteld per mail werd snel antwoord gegeven, incl de... Was op zoek naar twee ART-2 goedgekeurde sloten kettingsloten van ABUS met een gelijksluitend slot met XPlus cilinder. Op mijn vragen hierover gesteld per mail werd snel antwoord gegeven, incl de constatering dat er een paar fouten op de website stonden die z.s.m. opgelost zouden worden. Helaas voor mij werd ik door die fouten op het verkeerde been gezet.
Hierna twee andere sloten besteld die netjes en snel afgeleverd werden. Daarbij ook een frametas en zadeltasje besteld.
Zadeltasje bleek net iets te krap te zijn en deze teruggestuurd.
Het terugsturen van artikelen is voor rekening van de klant....?

Snelle beantwoording van vragen.
Snelle levering in goede verpakking.

Zorg dragen voor een correcte informatie op de website.
Zorg dragen voor een correcte informatie op de website.
Verzendkosten terugsturen van een gedeelte van de bestelling voor rekening van de klant zou anders moeten kunnen (€7,95 voor een zadeltasje van €29,95 voelt niet zo goed als de rest van de bestelling (bijna €130,=) behouden blijft).

M.H. Benje

Ruime sortering goede prijs

ruimensortering, duidelijke informatie, goede prijs, snelle correcte levering

Martijn

Precies wat de naam zegt

Prima prijs, snelle verzending

Geen gratis verzending als ie maar een slot nodig hebt, misschien assortiment uitbreiden?

D

Supersnelle nette levering.

Supersnel

Nvt

Daniel

Uitmuntend

Er werd telefonisch contact met mij opgenomen om door te geven dat de bestelling binnen was, en om te vragen of ik niet op vakantie was om er zeker van de zijn dat ik mijn slot zou ontvangen.

Ada van der Sar

Vlotte aflevering

Alles duidelijk

Niet

Liebrand

Nette service Vlotte verzending

Goede prijs. En duidelijk of het op voorraad is.

Ik dacht uit de tekst op te maken dat het een gecertificeerd slot was. Werd uitgebreid gezegd dat het cijfer 10 beveiliging was en en dat veel verzekeringen dat vragen. Maar bij aanmelding... Ik dacht uit de tekst op te maken dat het een gecertificeerd slot was. Werd uitgebreid gezegd dat het cijfer 10 beveiliging was en en dat veel verzekeringen dat vragen. Maar bij aanmelding verzekering bleek het slot niet te voldoen. Had de verpakking al weg gedaan en slot gemonteerd dus kon ook niet meer terug. Jammer. Dus zou beter zijn als er met dikke letters op de website komt of het wel of niet ART certificering heeft. Nu een extra slot moeten aanschaffen. Ergens anders gekocht.

M

Zeer goede service.

Zowel via de mail als telefonisch goed bereikbaar.

Ga zo door.

Nvt