Wouter

Nvt

Bert

Gezocht naar gunstig geprijsde buitenbanden voor Ebike en deze snel op de website van Fietsonline gevonden.

m.woltring

Ik bestelde op 20/7 een Shimano afdekkapje voor mijn Nexus 3v SL-3S35 voor mijn fietsversnelling. De bestelling kwam keurig binnen 24 uur binnen, maar in een veel te grote verpakking: product mat... Ik bestelde op 20/7 een Shimano afdekkapje voor mijn Nexus 3v SL-3S35 voor mijn fietsversnelling. De bestelling kwam keurig binnen 24 uur binnen, maar in een veel te grote verpakking: product mat 4,5 x 4,5 x 0.3 cm de doos waarin het werd verzonden 20 x 20 x 15 cm. Bovendien ontving ik in totaal 10 mailtjes over de bestelling, facturering en de bezorging (6 van Fietsonline en 4 van DHL). Omdat het om een bestelling van minder dan 9,50€ ging, werd 2,78€ extra in rekening gebracht "om je bestelling zo efficiënt en duurzaam mogelijk te kunnen versturen". Vreemde opvatting hebben ze bij Fietsonline over "efficiëntie en duurzaamheid".

Snelle bezorging

Bijkerk

Vlot de volgende dag geleverd

Vlotte levering

Hedde

Snel en goed geleverd tegen prima prijs

Makkelijk zoeken, goede productinformatie

Peet

Duidelijke info

Jules ter Horst

Band werd netjes in een grote doos aangeleverd, en paste gelukkig goed.
Tip laat foto's zien hoe de band er uitziet op een fiets, geef voorbeelden van fiets modellen.
Die maten op zo'n...
Band werd netjes in een grote doos aangeleverd, en paste gelukkig goed.
Die maten op zo'n band zijn namelijk heel slecht te lezen.

Top geleverd

Johnny

Ineke Philipsen

Uitstekend en super snelle levering

Rients

Aankoop banden