Hele nette monteur

Het zou mooi zijn als de monteur tegelijkertijd cv ketel en afzuig installatie komt controleren zodat je niet 2 aparte afspraken hoeft te maken

Onduidelijk welke werkzaamheden zij komen doen. Krijgen een algemene brief. Tip bel zelf even waar het omgaat

Bewoner Pand

Monteur verschijnt niet op afgesproken tijd tussen half 8 en 10 uur, terwijl we 4 mails hadden gekregen met de afspraakbevestiging.Krijgen we prompt om 10 uur op onze mail 2 afgetekende werkbonnen... Monteur verschijnt niet op afgesproken tijd tussen half 8 en 10 uur, terwijl we 4 mails hadden gekregen met de afspraakbevestiging.Krijgen we prompt om 10 uur op onze mail 2 afgetekende werkbonnen terwijl we niemand gezien hebben. Na contact met Feenstra kwam monteur s,middags met de mededeling dat hij de afspraak vergeten was....Niet te geloven toch..!!

Ronduit slechte service, slechte bereikbaarheid en communicatie binnen Feenstra. Kies niet voor Feenstra.

Ons is al een diverse keren toegezegd dat een hoofd monteur ons telefonisch zou benaderen ivm het niet functioneren van het verwarmings systeem en dan metname boven. De thermostaten kunnen we aan... Ons is al een diverse keren toegezegd dat een hoofd monteur ons telefonisch zou benaderen ivm het niet functioneren van het verwarmings systeem en dan metname boven. De thermostaten kunnen we aan draaien wat we willen en dat helpt niets. Geen issue omdat ervoor bijna niet gebruiken maar iets is er niet goed in deze en al diverse monteurs hebben er naar gekeken. We krijgen het verder warm omdat er ook nog een gaskachel hebben. We hebben vertrouwen in jullie organisatie maar blijkbaar is dit onderwerp te moeilijk.
Zou graag een keer iemand hebben aan de telefoon die eens mee kan denken en kennis heeft van het verwarmingssysteem.
Mijn telefoonnr is 06 20414202
Ton Krabbenborg Seine 35 7007 MS Dietinchem

Bewoner Pand

Monteur was vriendelijk en aardig

Prima monteur.
Vriendelijk en verstand van zaken.