Van Doren

Dit heeft nietes te maken met over hoe ik benaderd wordt door de werknemers van Feenstra maar alleen over hoe ik benaderd wordt door Feenstra zelf. Als klant van Feenstra ( ongeveer 20 jaar... Dit heeft nietes te maken met over hoe ik benaderd wordt door de werknemers van Feenstra maar alleen over hoe ik benaderd wordt door Feenstra zelf. Als klant van Feenstra ( ongeveer 20 jaar abonnementhouder voor alarm) zijn er geen onderdelen meer beschikbaar en wordt ik voor het blok gesteld om alles te laten vernieuwen à raison van € 1200.-- . Maar de abonnement-verstrekker kan toch niet eenzijdig nieuwe voorwaarden stellen? Ik ben zeker niet te spreken over deze handelswijze. V. van Doren

Barsatie

Feenstra biedt goede service en handelt alle problemen/storingen aan installatie nauwkeurig zorgvuldig uit.
Alle medewerkers zijn zeer beleefd en geven duidelijk uitleg.

Prins

Prima afspraak en uitgevoerde werkzaamheden. Graag wat eerder aangeven of de monteur in de ochtend of in de middag komt. Niet op de dag van uitvoering van de werkzaamheden met een SMS dat hij... Prima afspraak en uitgevoerde werkzaamheden. Graag wat eerder aangeven of de monteur in de ochtend of in de middag komt. Niet op de dag van uitvoering van de werkzaamheden met een SMS dat hij onderweg is.

Geeft een veilig gevoel

Mackus

Ik heb nooit klachten van Feenstr .
en de monteur die ik altijd heb beter kan het niet.
laat het zo maar door gaan.
als er klachten zijn dan licht het aan e mensen zelf.
ik...
Ik heb nooit klachten van Feenstr .
en de monteur die ik altijd heb beter kan het niet.
laat het zo maar door gaan.
als er klachten zijn dan licht het aan e mensen zelf.
ik zou zeggen ga zo door.
groetjes fam Mackus- Kanders

Lange

Deskundig, en alles dat daarbij hoort

Linnebank

Wat ze zeggen doen ze. !!!

Van Ijzendoorn

Wel een opmerking. De monteur is vergeten het geluid van het alarmsignaal weer aan te zetten. Dit merkten wij na anderhalve week. Dit is gebeurd op 28 april op het adres Kleizuwe 6a in Vreeland. Wel... Wel een opmerking. De monteur is vergeten het geluid van het alarmsignaal weer aan te zetten. Dit merkten wij na anderhalve week. Dit is gebeurd op 28 april op het adres Kleizuwe 6a in Vreeland. Wel slordig. Groeten Grace van ijzendoorn

Zitter

Klantvriendelijk en deskundig

De monteur was erg vriendelijk, werkte zeer netjes en professioneel. Een vakman met passie voor zijn beroep.