beads and findings

Zeer goede ervaringen!

Beste klant,
Beste klant,
U gebruikt een gratis versie van ons pakket. Al onze totaalpakketten zijn reclamevrij, we maken dit onderscheid om u toch dit pakket kosteloos te kunnen aanbieden, hopelijk daarvoor uw begrip. We hebben het punt m.b.t. de content voor volwassenen reeds opgepakt.
Coen van Gennip

Theunissen

Prettig bedrijf dat afspraken nakomt en een goede tool ontwikkeld heeft voor klantfeedback

D. Massaut

Goed, overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik!

Barbara de Jong

Feedback houdt ons scherp, klanten geven hun eerlijke mening. Makkelijke tool.

Wim

No nonsense, goed advies.

Beste Wim,
Hartelijk dank voor jouw suggestie m.b.t de widget, we zetten deze op onze lijst.
Coen van Gennip

Marlies Berben

Redelijk

Beste Marlies,
Bedankt voor uw reactie.
Klanten kunnen op 2 manieren worden uitgenodigd, namelijk via de feedback-tool en/of de auto-feedback module.
De feedback-tool is gemaakt voor het...
Beste Marlies,
Bedankt voor uw reactie.
De feedback-tool is gemaakt voor het handmatig uitnodigen van klanten. Met deze tool kunnen klanten altijd worden uitgenodigd, ook wanneer zij in het verleden eerder gebruik hebben gemaakt van uw diensten. E-mailadressen worden niet geblokkeerd.
De auto-feedback module zorgt ervoor dat uw klanten automatisch worden uitgenodigd. In de auto feedback module zitten checks ingebouwd waardoor klanten die binnen 3 maanden een herhaalaankoop doen nooit 2 X worden uitgenodigd.
Overigens jammer dat u onze diensten niet aanbeveelt, gezien het feit dat u een gratis tool mag gebruiken inclusief gratis support.
Arjan van Es