Roland Hulskamp

Zonder meer de mooiste en best hengelsport zaak van Nederland. Jammer genoeg zitten jullie niet voor mijn om de hoek.
Succes met de nieuwe uitbreiding.

deckmyn ringo

Jullie zijn top vlotte bestellingen naar belgie jammer dat je voor 75 euro moet bestellen om gratis te verzenden naar belgie anders kochten we meer bij jullie nederland boven de 50 euro gratis da is... Jullie zijn top vlotte bestellingen naar belgie jammer dat je voor 75 euro moet bestellen om gratis te verzenden naar belgie anders kochten we meer bij jullie nederland boven de 50 euro gratis da is 25 euro verschil jammer raven.nl doe het wel verzenden naar belgie al je meer dan 50 euro koopt

Ton

Duidelijke site, en een snelle levering van de bestelde producten.

Pascal Van de Ven

Gevonden op internet. Scherpe prijzen. Goede info over verloop order, snelle levering. Een aanrader!

Klaas Tollenaere

Super en snel

rene van kuijk

Ik heb vandaag met een vismaat eens naar deze winkel geweest en we zijn zeer goed geholpen door het personeel van dit bedrijf goeie info en tips gekregen ,en topmatriaal gekocht voor herhaling... Ik heb vandaag met een vismaat eens naar deze winkel geweest en we zijn zeer goed geholpen door het personeel van dit bedrijf goeie info en tips gekregen ,en topmatriaal gekocht voor herhaling vatbaar dank u

Daniël De Souter

Over hengelsportfauna.nl kan ik maar 2 woorden zeggen
ECHT TOP!!!

Jeroen

Super service ! Heel klantvriendelijk !

Maarten Bal

Kom hier al jaren, gewoon ontspannen winkel waar je goed wordt geholpen. Diversen hengels aangeschaft. Vriendelijke service. Hengel kapot maar net buiten de garantie, wordt gewoon opgelost. Bestel... Kom hier al jaren, gewoon ontspannen winkel waar je goed wordt geholpen. Diversen hengels aangeschaft. Vriendelijke service. Hengel kapot maar net buiten de garantie, wordt gewoon opgelost. Bestel vaak ook via internet maar ga het zelf ophalen. klopt allemaal.

kevin walschaers

Gaat zoals beloofd , had mijn bestelling binnen 3 dagen