Sligro Hilversum

Top geregeld

fam. van Henten

Het bedrijf is erg klantvriendelijk en flexibel.
Leuke ideeën en weet de sfeer goed te benadrukken

Wij hebben afgelopen vrijdag gebruik gemaakt van FAJE catering en we hebben een ontzettend lekkere lunch gekregen. Het was meer dan voldoende en enorm naar smaak!
Daarnaast is de samenwerking...
Daarnaast is de samenwerking super fijn en denken ze graag met je mee.

Piping School of The Netherlands

Het buffet werd prachtig op tijd bezorgd, zag er goed uit en het was ook heel lekker. Ruimschoots genoeg voor het aantal personen en alles is ook weer netjes opgehaald na een telefoontje over de... Het buffet werd prachtig op tijd bezorgd, zag er goed uit en het was ook heel lekker. Ruimschoots genoeg voor het aantal personen en alles is ook weer netjes opgehaald na een telefoontje over de tijd. Ik ben heel tevreden.

Prima dit bedrijf de firma FaJé.
Goed verzorgd, prima kwaliteit, op tijd gebracht, heérljk !

Makkelijk te bestellen en lekker goede service

Super samenwerking! Vooral Patricia Helderman (ingehuurd via FaJe)is onze favoriet bij een Event. Contact met Carol ging ook heel soepel, mooie broodjes en hapjes!

DutchChannels

Heerlijk eten, mooi opgemaakt, netjes op tijd bezorgd. goede communicatie en aanpassingen mogelijk. Kortom: aanrader!

Erfgooierskwartier

Heerlijk. Goede kwaliteit voor prima prijs. Mooi opgemaakte schalen. Goed bezorgd. Prima service.

Karin

Erg tevreden over Faje. Hapjes waren super goed en op tijd geleverd. Echt een aan rader. Top.