Engels, Jo Voerenweg 40, 6247 EK Gronsveld.

-goed telefonische communicatie en e-mail correspondentie,
-idem betreffende offerte, en afhandeling ,voorbereiding en begeleiding tijdens de uitvoering,
-vakmanschap betreffende...
-goed telefonische communicatie en e-mail correspondentie,
-vakmanschap betreffende aanbrengen van de pvc vloer,met name Jos en echtgenote Prisca,
-eveneens vakmanschap voor het aanbrengen en afwerken van de overzetplinten door Andrè Eussen.

René Peeters

Door Fabritius offerte laten maken voor een pvc-vloer voor de gehele onderverdieping. Werk is vakkundig binnen korte termijn uitgevoerd. Een klein aantal werkzaamheden die wel op de offerte stonden... Door Fabritius offerte laten maken voor een pvc-vloer voor de gehele onderverdieping. Werk is vakkundig binnen korte termijn uitgevoerd. Een klein aantal werkzaamheden die wel op de offerte stonden hoefde niet uitgevoerd te worden. De uiteindelijke rekening werd aangepast. Topbedrijf waar we graag zaken mee gedaan hebben. We zijn zeer tevreden over de vloer.

Demers

Zeer positieve ervaring met Fabritius Bouw & Interieur. Deskundig in advies en uitvoering van de werkzaamheden. Verder direct en adequaat in communicatie. Afspraak = afspraak, zodat je weet waar je... Zeer positieve ervaring met Fabritius Bouw & Interieur. Deskundig in advies en uitvoering van de werkzaamheden. Verder direct en adequaat in communicatie. Afspraak = afspraak, zodat je weet waar je aan toe bent mbt. planning en uitvoering. Prettig in contact, vriendelijk personeel. Complimenten!

Fam. Maes

Fabritius: Klantvriendelijk, klantgericht, deskundig,
vakkundig en betrouwbaar.
Heel nauwgezet in de uitvoering van de werkzaamheden.

S. Peeters

Met de adviseur een prettig en deskundig onderhoud gehad.
Het sturen van de timmerman voor kleurbepaling van voorhanden zijnde bed/nachtkasjes was een gouden zet.
Hierdoor zijn de...
Met de adviseur een prettig en deskundig onderhoud gehad.
Hierdoor zijn de kleuren van de vaste ladekast en vaste kleerkast tot onze volste tevredenheid geworden .
De timmerman had tevens een paar goede tips qua o.a. indeling van beide kasten .
Met het resultaat zijn we zeer tevreden .
De PVC kleurmonsters die we meekregen zijn te zwaar .
Maatvoering van deze monsters zijn wel weer goed om eventuele kleurvergelijkingen met bestaande vloeren beter te kunnen bepalen .

M. Derks

Wij zijn heel erg tevreden over zowel de geleverde kwaliteit alsook de 'ouderwets' goede service die door de firma Fabritius
geboden wordt . Wij kunnen daarom, eventueel geïnteresseerden,...
geboden wordt . Wij kunnen daarom, eventueel geïnteresseerden, met een gerust hart Fabritius aanbevelen.

Franssen

Leveren uitstekend product. Vakmensen in dienst die de inbouw zeer goed uitvoeren

A. Janssen

Na een kleine mis verstand, daarna toch zeer tevreden

Heijenrath P.

Goed, van eerste contact t/m einde werkzaamheden.

Marjo Damoiseaux

Een prima bedrijf met super personeel. Wanneer iets in eerste instantie niet helemaal naar tevredenheid is, wordt toegegeven dat dit inderdaad niet was gemaakt zoals het zou moeten zijn. Dit wordt... Een prima bedrijf met super personeel. Wanneer iets in eerste instantie niet helemaal naar tevredenheid is, wordt toegegeven dat dit inderdaad niet was gemaakt zoals het zou moeten zijn. Dit wordt zonder problemen gecorrigeerd. Ik kan alleen maar zeggen: ik ben een super tevreden klant. In de toekomst zal ik zeker vaker gebruik maken van de diensten van dit bedrijf.