Fijne open gesprekken.

Prima gesprek

Nando Kamp

Bob is een erg fijne jongeman die je gelijk op je gemak stelt. Hij vraagt goed door zowel op zakelijk als persoonlijk gebied waardoor hij een mooi profiel van mij heeft kunnen maken!

Sercan Ozdemir

Meer mensen zoals Rana aannemen

Ik ben over het algemeen erg tevreden. Contact met Michel en Janneke is erg goed. Ze antwoorden snel, denken mee, zijn behulpzaam en oprecht geïnteresseerd. Ze hebben een leuke uitdaging voor me... Ik ben over het algemeen erg tevreden. Contact met Michel en Janneke is erg goed. Ze antwoorden snel, denken mee, zijn behulpzaam en oprecht geïnteresseerd. Ze hebben een leuke uitdaging voor me gevonden waar ik veel plezier en voldoening uit kan halen. Vandaar een dikke 8 als beoordeling.

Andy Hagedoorn

Alleen VOG hadden we iets eerder moeten weten.

Geweldige contactpersonen ben heel blij

Ellen Plasman

Leuke mensen

Uitstekend service van Kevin.Zijn manier hoe hij mij heeft gemotiveerd,zijn feedback,zijn manier hoe hij communiceerd.Wat ik ook uitstekend vond is de mails die mik goeie tips gaf hoe ik mezelf moet... Uitstekend service van Kevin.Zijn manier hoe hij mij heeft gemotiveerd,zijn feedback,zijn manier hoe hij communiceerd.Wat ik ook uitstekend vond is de mails die mik goeie tips gaf hoe ik mezelf moet voorbereiden.Top service van Kevin.Alles was goed .
Ik had meerdere gesprekken met andere uitzend bureaus ,maar met bij extra talent was het zeker de beste.Gefeliciteerd met jullie goeie service.