Betty

Goed geregeld. Snelle levering

Jenneke van stein

Mooie collectie van kleding

Derk

Bij bestelling kregen we niet direct een bevestiging. Was een minpuntje

Linda

Mooie kleding! Overzichtelijke site.

Kirsten Felius

Niet goed

Maria

Prima ervaring, snelle levering

Agnes Klein-Regeling

Ik mis een onderdeel van het kledingstuk. Ik heb jullie gemaild maar geen reactie ontvangen.

Reactie Express Wear Wijchen:

We zien helaas geen mail in ons systeem staan. Heeft u deze wel naar klantenservice@expresswear.nl verstuurd? Zo niet, verzoeken we dit om dit nogmaals te doen zodat we met u kunnen kijken waar dit... We zien helaas geen mail in ons systeem staan. Heeft u deze wel naar klantenservice@expresswear.nl verstuurd? Zo niet, verzoeken we dit om dit nogmaals te doen zodat we met u kunnen kijken waar dit mogelijk is mis gegaan.
U mag uiteraard ook bellen, dit kan op; 026 312 1155

Kossie

Niet leuk

Reactie Express Wear Wijchen:

Wij verzenden gratis vanaf een orderbedrag van €75 of hoger, daaronder worden inderdaad reguliere verzendkosten berekend. Hetgeen dat overal op onze shop ook wordt vermeld. Deze worden bij een... Wij verzenden gratis vanaf een orderbedrag van €75 of hoger, daaronder worden inderdaad reguliere verzendkosten berekend. Hetgeen dat overal op onze shop ook wordt vermeld. Deze worden bij een volledige retourzending overigens weer gecrediteerd.
Voor een retourlabel en het afhandelen van de retourzending vragen wij - helaas in deze tijd noodzakelijk - inderdaad een kleine vergoeding.

Margaretha

Prima en snel