Expert

Expert Houten

Geweldig service bezorgers erg aardig. Ik raad iedereen aan om daar je aankoop te doen

Het is prettig om in een winkel te kopen. Als we allemaal online gaan kopen blijft er geen winkel meer bestaan.

Warrink

Aankoop, levering, uitleg en vlotte instelling van de TV. Heerlijk zorgeloos.

Bram van der Ende

In november een nieuwe AEG wasmachine gekocht. Nu in 4 maanden tijd is er 2x een expert monteur langs geweest en 1 maal een monteur van AEG. Mijn wasmachine lekt en schiet in een foutmelding. Keer... In november een nieuwe AEG wasmachine gekocht. Nu in 4 maanden tijd is er 2x een expert monteur langs geweest en 1 maal een monteur van AEG. Mijn wasmachine lekt en schiet in een foutmelding. Keer op keer verwijst Expert mij naar AEG en wordt een reparatie gedaan. Kan ik 2 weken geen was draaien, heb ik weer een natte vloer en moet ik mijn was elders brengen. Niet wat je hoopt van een nieuw apparaat. Expert Houten neemt zijn verantwoordelijkheid niet als verkopende partij en mij levert het heel veel stress op. En nog steeds krijg ik geen nieuw apparaat!! Voor mijn nieuwe koelkast ben ik nu naar Coolblue gegaan.

Dijkstra

Expert heeft niet geleverd wat ze beloofd hadden. Inbouwen lukte de monteur niet. Heb het zelf moeten doen. Dit is niet ontzorgen!

Helaas, het artikel werd mij aangeboden voor een lagere prijs dan de kassa aangaf en ik dus het artikel niet voor de aangeboden prijs kon kopen.

Zevenbergen

Prettig persoonlijk geholpen en heel goede service

Van Meekeren

Expert winkelmedewerker helpt me goed naar mijn aankoop