Expert

Een prettige toegankelijke winkel. Enthousiast en vrolijk personeel!

Boorsma

Prima hulp, advies en installatie bij het vervangen van mijn kapotte koel-vriescombinatie.

Heb het product via de folder gekocht. Was niet helemaal wat ik in gedachten had. De inhoud was kleiner dan ik dacht. Ben gebonden aan de hoogte maat 150 cm-155cm.Is misschien handig om daar van wat... Heb het product via de folder gekocht. Was niet helemaal wat ik in gedachten had. De inhoud was kleiner dan ik dacht. Ben gebonden aan de hoogte maat 150 cm-155cm.Is misschien handig om daar van wat merken in de winkel te plaatsen. De andere hoogten stonden er genoeg van.

Bij aankoop in de winkel heel fijn geholpen.
Bij levering alles prima.
Bij 2 aankopen zijn er mankementen, dat is vervelend en mis ik een stukje service.

Vriendelijk personeel, goede uitleg over het product hoe het werkt ect.
Vriendelijk personeel, goede uitleg over het product hoe het werkt ect.
Keurig en netjes bezorgd. Plaatsen van het product netjes en waterpas en nogmaals duidelijke informatie. Mooie winkel en deskundig personeel.

Al gedaan! Koop zo' n lekkere electrische houtkachel. Geen gedoe met aan krijgen, geen afvoer nodig en lekker staren in de vlammen met echte warmte. Topding!

Van Benten

Medewerkers van Expert Huizen staan je telefonisch goed en vriendelijk te woord.