Expert

Ten Have

Het is echt zoveel waardevoller te investeren in contact/ relatie met een winkel war je op terug kan vallen, met uitleg en service, dan alleen maar voor de goedkoopste prijs te gaan. Service mag ook... Het is echt zoveel waardevoller te investeren in contact/ relatie met een winkel war je op terug kan vallen, met uitleg en service, dan alleen maar voor de goedkoopste prijs te gaan. Service mag ook wat kosten.

Bij Expert Huizen krijg je waar voor je geld.

Vonk

In deze winkel wordt je vriendelijk en kundig geholpen. Tevens is het belangrijk om de lokale ondernemers te ondersteunen. Maar we zijn echt heel erg tevreden.

Een goed advies over een scheerapparaat leverde voor mij de beste keuze.

Vriendelijk en vakkundig geholpen en bestellen was makkelijk en leveren was conform afspraak

Peper

Je wordt heel goed geadviseerd en het personeel is goed onderlegd. Ook altijd vriendelijk. Ik koop er eigenlijk alles op wit goed gebied.

Metzen

Bij het installeren van de koelkast bleek een legplank te laag en zou een ander kastdeel ook moeten worden aangepast maar de bezorger vond een oplossing die de aanpassing zonder te veel moeite... Bij het installeren van de koelkast bleek een legplank te laag en zou een ander kastdeel ook moeten worden aangepast maar de bezorger vond een oplossing die de aanpassing zonder te veel moeite mogelijk maakte zodat de plaatsing zonder verdere vertraging door kon gsan

Van Holstein

Kies expert! Dan weet je zeker dat t goed komt!!

Van Driel

Heeft u iets van elektronica nodig, ga niet naar een andere winkel, maar
kies Expert en dan met name de winkel in Huizen. Deskundig en super
klantvriendelijk.