Expert

Pots

Prima ervaring met Expert, waar we vaker kopen, wanneer we iets nodig hebben. We kopen lokaal! Goed geadviseerd, alles keurig geleverd volgens afspraak. Dus Top

Mooie winkel. ben gewoon tevreden over alles. top.

Een televisie met heel veel mogelijkheden, helaas weten we nog niet precies hoe. Prachtig beeld en geluid.

Johannink

Wij hebben bewust weer gekozen voor een Bosch wasmachine. Onze oude Bosch heeft het 19 jaar volgehouden. Eenmaal op de plek merk je, dat de techniek niet stilstaat. De nieuwe machine draait geweldig... Wij hebben bewust weer gekozen voor een Bosch wasmachine. Onze oude Bosch heeft het 19 jaar volgehouden. Eenmaal op de plek merk je, dat de techniek niet stilstaat. De nieuwe machine draait geweldig en doet heel veel programma-onderdelen automatisch. Top !!

Dijkink

Ik koop het liefst bij expert, natuurlijk zullen er goedkopere winkels zijn, maar bij expert ben ik een mens die de volle aandacht krijgt en geen nummer 99 die zijn eigen spullen maar moet pakken en... Ik koop het liefst bij expert, natuurlijk zullen er goedkopere winkels zijn, maar bij expert ben ik een mens die de volle aandacht krijgt en geen nummer 99 die zijn eigen spullen maar moet pakken en de uitleg staat tog op Google, nee hoor mij niet gezien

Veneberg

Zeer fijne winkel met oog voor de klant. Ook afspraken worden netjes na gekomen
Ook

Uitstekende service, alles gegaan zoals afgesproken.

Slechte ervaring met iets retourneren in de winkel. Het komt erop neer. Als klant mag je niks retourneren en helemaal geen geld terug . Slechte zaak.

Schenk

Vriendelijk personeel en goede service en kwaliteit.