Expert

Otto

'Beste koop'consumentengids Bosch wasmachine gekocht, nadat de medewerker een ander produkt, ook getest door de consumentenbond had ontraden. Dan vertrouw ik op lokale expertise. Heb al veel bij de... 'Beste koop'consumentengids Bosch wasmachine gekocht, nadat de medewerker een ander produkt, ook getest door de consumentenbond had ontraden. Dan vertrouw ik op lokale expertise. Heb al veel bij de Expert gekocht en het is altijd goed.

Ben zeer tevreden over personeel. Behulpzaam en goed overleg. Eerlijk en duidelijk

Duiven

Onze diepvries was stuk, dus we moesten snel een nieuwe en dat is gelukt.

Top service en zeer vriendelijk personeel. Ook weten ze goed waar ze het over hebben.

Noordijk

In Almelo wilde ik een artikel kopen, wat bij de Expert-winkel hier niet meer werd verkocht. Op internet zag ik dat bij Expert Oldenzaal nog voorraad was. Ik wilde (gedeeltelijk) betalen met een... In Almelo wilde ik een artikel kopen, wat bij de Expert-winkel hier niet meer werd verkocht. Op internet zag ik dat bij Expert Oldenzaal nog voorraad was. Ik wilde (gedeeltelijk) betalen met een cadeaucheque, en na wat telefonisch overleg, en met een behulpzame medewerker heb ik het gewenste artikel gelukkig kunnen bestellen. Alles werd binnen 1 dag geregeld. Veel lof voor Expert Oldenzaal. Prettige mensen aan de telefoon! Ga zo door, Expert Oldenzaal! En bedankt.