Expert

Lokale winkel waar je zo binnen kan stappen en goed geholpen wordt. Waardevol voor de gemeenschap en moet behouden blijven, ook in kleinere dorpen en kernen

Majewski

Ik ben heel tevreden over expert en heel vertrouwd adres ik ben snel e vriendelijke geholpen

Jordens

Fijn geholpen in de winkel en ook de installatie van tv en soundbar verliep goed.
Zeer tevreden.

Duringhof

Een bijzonder prettige winkel met personeel dat met je meedenkt , goede adviezen geeft en weet waar ze het over hebben.Bieden alternatieven aan en zijn absoluut niet uit op het duurste produkt. Een bijzonder prettige winkel met personeel dat met je meedenkt , goede adviezen geeft en weet waar ze het over hebben.Bieden alternatieven aan en zijn absoluut niet uit op het duurste produkt.

Ze houden zich keurig aan de gemaakte afspraak.

TOP 👍🏿👍🏿👍🏿

Mijn volgende aankoop zou ik ook weer bij Expert Neede doen

Expert Neede, is een winkel waar je altijd goed wordt geholpen. De klantenservice was uitstekend, en de medewerkers namen echt de tijd om te helpen bij mijn aankoop. Ik raad deze winkelvan harte aan... Expert Neede, is een winkel waar je altijd goed wordt geholpen. De klantenservice was uitstekend, en de medewerkers namen echt de tijd om te helpen bij mijn aankoop. Ik raad deze winkelvan harte aan aan iedereen die opzoek is naar kwaliteitsproducten en uitstekende service.
Dank je wel aan het hele team!

Vriendelijk en een verkoper die er verstand van heeft