Expert

Van Bruinesse

Goede winkel met veel keus en goed personeel

In de winkel afgesproken dat wasmachine en koelkast in de bijkeuken neergezet zouden worden, bij aflevering wouden ze de koelkast daar niet neer zetten omdat er dan volgens hun kans op beschadiging... In de winkel afgesproken dat wasmachine en koelkast in de bijkeuken neergezet zouden worden, bij aflevering wouden ze de koelkast daar niet neer zetten omdat er dan volgens hun kans op beschadiging was. En werd het midden in de keuken gedropt wat bepaald niet handig was. Pas na mijn verzoek kon het met tegenzin een beetje naar de hoek worden geschoven. Gelukkig heeft een vriend later zonder enige moeite of beschadiging de koelkast wel in de bijkeuken kunnen zetten.
Dus als je het zelf gaat installeren kun je fluiten naar enige vriendelijke service.

Van der Wolde

Hou de plaatselijke winkels in stand door ook daar te kopen, ik had 80 euro kunnen besparen door online te kopen maar of ik het dan zo snel zou hebben en zo netjes geholpen door de bezorger... Hou de plaatselijke winkels in stand door ook daar te kopen, ik had 80 euro kunnen besparen door online te kopen maar of ik het dan zo snel zou hebben en zo netjes geholpen door de bezorger betwijfel ik, dit was weer een prima aankoop!

Goede service. Ben op leeftijd en ben niet in de winkel geweest. Na 1 telefoontje is er een nieuwe wasmachine bezorgd en geïnstalleerd.

Ik ben vlot en vaardig geholpen bij expert Joure

atw friens bv

Printer werkt niet op mijn mini mac kan niet retour is al geopend ja dat lijkt mij normaal om de doos te openen