Expert

Van Sas

Mijn moeder was erg blij met haar nieuwe wasmachine, dat ze fijn haar was weer kon doen. 👍

Expert Berkel & Rodenrijs div spullen gekocht en geweldig geholpen.
Vriendelijk en deskundig personeel.

Van der Haar

ZEER UITGEBREID ASSORTIMENT EN GOEDE SERVICE.

Fijne winkel, waar je nog persoonlijk geholpen wordt.

Overzichtelijk en toch breed aanbod en een scherpe kwaliteit/ prijs verhouding.
Veel know how bij de medewerkers.

Goede persoonlijke service en levering volgens afspraak.

Ilayda

Tweemaal gebruik gemaakt van de diensten die expert aanbiedt. Beide keren ontzettend tevreden geweest. De allerbeste service, meedenkend, vriendelijk en zeer professioneel! Allemaal toppers! Hier... Tweemaal gebruik gemaakt van de diensten die expert aanbiedt. Beide keren ontzettend tevreden geweest. De allerbeste service, meedenkend, vriendelijk en zeer professioneel! Allemaal toppers! Hier kunnen grotere ketens echt wat van leren :).

Dhr. Leijh

30 september online een wasmachine besteld. Toen nog gewoon leverbaar. 1 dag later een bericht dat er 4 weken levertijd op zou zitten. Naja, kan gebeuren. Inmiddels 3 weken verder zie ik de... 30 september online een wasmachine besteld. Toen nog gewoon leverbaar. 1 dag later een bericht dat er 4 weken levertijd op zou zitten. Naja, kan gebeuren. Inmiddels 3 weken verder zie ik de wasmachine inmiddels weer leverbaar en bij bijna alle filialen ook. Maar als ik erachteraan zit waar de wasmachine blijft worden we afgescheept met dat de wasmachine pas 9 november leverbaar is. Dat is ten eerste niet de 4 weken levertijd waar ik akkoord mee ging (maar 6 weken), ten tweede is de wasmachine overal leverbaar maar bij expert Pijnacker doen ze moeilijk en ten derde, als jullie weer zo'n kortings 'festijn' houden, lever dan ook gewoon en hou je aan de afspraak. Niet, niet gaan leveren in de hoop dat je als koper een duurder exemplaar (zonder korting) gaat aanschaffen en zo meer geld opstrijkt. Een beetje ons aan het lijntje houden... Diep spijt dat ik ooit iets bij expert besteld heb. NOOIT WEER!